Aleksander-yo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Heisann. Skriver litt for VG Nett nå og holder på med en liten snurt om The Gathering 2007 nå i oppspurten. Først og fremst trenger jeg helst et jentelag som skal delta i konkurranser eller en jentegruppe som skal reise sammen. Om noen vet om noen så send meg en PM Om jeg ikke får tak i noen trenger jeg en som sier seg villig til å bli intervjuet pr telefon en dag denne uken, eller møtes i Oslo området for en prat (gjerne med hele laget). Så: Girls come first but boys are more than welcome Send PM eller svar i denne tråden. M.v.h. Aleksander. Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ehm, må man være et "Lag"? Hva mente du med det? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hehe, jenter jenter jenter! Jeg blir lei av å høre om jenter + data kun fordi det er jenter + data. På skolen jeg går ble administrasjonen kontaktet av dagbladet, som spurte om det gikk et par jenter på sisteåret som kunne vært aktuelle til stillinger i webredaksjonen. Hvorfor er det så sinnsykt interessant med jenter i datajobber Stor nyhet + gutter = whatever Bitteliten nyhet + jenter = førsteside-oppslag altså, det er veldig bra for arbeidsmiljøet å jobbe med begge kjønn, men hvorfor det er så mye pes og oppslag om det er meg en gåte..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå