Gå til innhold

The Gathering - Trenger intervjuer (VG Nett)


Anbefalte innlegg

Heisann. Skriver litt for VG Nett nå og holder på med en liten snurt om The Gathering 2007 nå i oppspurten.

 

Først og fremst trenger jeg helst et jentelag som skal delta i konkurranser eller en jentegruppe som skal reise sammen. Om noen vet om noen så send meg en PM :)

 

Om jeg ikke får tak i noen trenger jeg en som sier seg villig til å bli intervjuet pr telefon en dag denne uken, eller møtes i Oslo området for en prat (gjerne med hele laget).

 

Så: Girls come first but boys are more than welcome :) Send PM eller svar i denne tråden.

 

M.v.h. Aleksander.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jenter jenter jenter! Jeg blir lei av å høre om jenter + data kun fordi det er jenter + data. På skolen jeg går ble administrasjonen kontaktet av dagbladet, som spurte om det gikk et par jenter på sisteåret som kunne vært aktuelle til stillinger i webredaksjonen. Hvorfor er det så sinnsykt interessant med jenter i datajobber

 

Stor nyhet + gutter = whatever

Bitteliten nyhet + jenter = førsteside-oppslag

 

altså, det er veldig bra for arbeidsmiljøet å jobbe med begge kjønn, men hvorfor det er så mye pes og oppslag om det er meg en gåte.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...