Gå til innhold

Bærbar til under 12000kr


Toulon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noen anbefalinger til en bærbar pc til under 12000 kr? Ønsker det beste som er innen denne prisklassen. :)

7925863[/snapback]

 

Det beste til hva? Så får du nok noen vettuge svar.

7925875[/snapback]

 

Skal bruke den mest til "vanlig bruk", altså Internett, word etc. Ønsker også at den skal kunne brukes til å spille Sims 2 uten å kræsje når jeg har opparbeidet meg en stor familie. I tillegg kommer jeg nok til å se dvd-filmer på den, så ønsker at den skal ha bra høytalere og god skjerm. Ønsker nok helst en 15", enten vanlig eller widescreen. Jeg kommer også til å bruke den til websideredigering, så vil at den skal takle dette godt også (men det gjør vel de fleste). :)

Lenke til kommentar

Hei. Etter som jeg har forstått det, så er du ikke noen voldsom gamer? Isåfall kan du jo ta en titt på:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203

 

Sorry, har ikke helt skjønt hvordan man lager et annet "navn" på en direkte link. Har dog hørt rykter om en litt irriterende, høyfrekvent pipelyd som visstnok skal stamme fra en kondensator (eller noe sånt) Et annet alternativ kunne jo vært en Compal- pc eller en Dell.

 

Frostie

Lenke til kommentar

Skal bruke den mest til "vanlig bruk", altså Internett, word etc. Ønsker også at den skal kunne brukes til å spille Sims 2 uten å kræsje når jeg har opparbeidet meg en stor familie. I tillegg kommer jeg nok til å se dvd-filmer på den, så ønsker at den skal ha bra høytalere og god skjerm. Ønsker nok helst en 15", enten vanlig eller widescreen. Jeg kommer også til å bruke den til websideredigering, så vil at den skal takle dette godt også (men det gjør vel de fleste).  :)

7925908[/snapback]

 

Siemens har en brukbar.

Lenke til kommentar
Hei. Etter som jeg har forstått det, så er du ikke noen voldsom  gamer? Isåfall kan du jo ta en titt på:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203

 

Sorry, har ikke helt skjønt hvordan man lager et annet "navn" på en direkte link. Har dog hørt rykter om en litt irriterende, høyfrekvent pipelyd som visstnok skal stamme fra en kondensator (eller noe sånt) Et annet alternativ kunne jo vært en Compal- pc eller en Dell.

 

Frostie

7926074[/snapback]

 

Jeg har en DV modell fra HP selv. 17" Wide. Ikke noe å utsette på ytelse, men jeg har blitt skeptisk på byggekvaliteten. Mulig 17" skjermen er så mye tyngre enn de mindre skjermene at den blir hardere mot hengslene. Men som sakt, litt skeptisk til det "mekaniske" på DV'ene. Ytelsen er fin.

Lenke til kommentar
Takk for svar! Har vurdert den HP-pcen selv. Tror jeg har kommet fram til at 17" blir litt for stort, så vil nok helst ha 15". Ønsker også at maskinen skal ha bra batterilevetid, det er litt viktig. Ønsker ikke Dell-pc...

7926184[/snapback]

 

Bra batterilevetid er stort sett ikke kompatibelt med skjermkort som kan spilles litt på. Da må du ned på intel integrated skjermkort. Spillytelsen på dem er i beste fall tvilsom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...