Gå til innhold

Run på låst pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker deg ikke, Ørjan. Du får meg til å føle meg som en liten drittunge som bare vil kødde på skolen. Men snittet på 5 sier vel at jeg ikke er det;-) Forresten, vet dere om noen pris på Nokia N95? jeg vet det er feil kategori, men skitt au!

7929996[/snapback]

Og vi moderatorer liker ikke slike poster, høflighet er en dyd.... ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker deg ikke, Ørjan. Du får meg til å føle meg som en liten drittunge som bare vil kødde på skolen. Men snittet på 5 sier vel at jeg ikke er det;-) Forresten, vet dere om noen pris på Nokia N95? jeg vet det er feil kategori, men skitt au!

7929996[/snapback]

De som administrerer skolemaskinene vil kanskje kalle det kødding siden du prøver å komme inn på ting de har sperret for. Jeg jobber delvis innen samme bransje, og det er utrolig hvor mye rart brukere finner på....

Lenke til kommentar

Regner med at du har tilgang til Internet Explorer? Da kan du bare gå på Fil -> Åpne -> bla gjennom. Der finner du frem til mappa med fila du vil kjøre. Velg alle filer i comboboksen for filtype. Så høyreklikker du bare på fila og velger åpne.

Bare husk på at du er på skolen for å lære. (Og å lære å bruke MSN kan du gjøre hjemme.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...