konduktans Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei, hvordan kan jeg bruke run kommandoen på en pc der den er fjernet fra start menyen? -conflict Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan forsøke WinKey + R, fungerer ikke dette er det begrensninger på kontoen din og trolig en grunn til at Run... er fjernet. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 oppgavebehandling- fil- ny oppgave Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Eller du kan prøve å lete deg fram til og klikke på C:\Windows\system32\cmd.exe Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Er blokkert av admin. Dritt altså. Men er det noen mulighet for å få msn til å funke? Lenke til kommentar
lamer Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Du kan prøve denne http://webmessenger.msn.com/, som lar deg bruke MSN via nettleseren. Endret 12. februar 2007 av lamer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan prøve denne http://webmessenger.msn.com/, som lar deg bruke MSN via nettleseren. 7925963[/snapback] Blokkert den og. Huff. Er skikkelig irriterende å ha så lite kontroll på skolen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis det ikke er din datamaskin, og det er blokkert. Så godta det. Kjøp egen maskin hvis det er viktig for deg. Ørjan... Lenke til kommentar
lamer Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Enig i det, men hvis det er kjempeviktig for deg kan du bruke en webproxy som f.eks. www.shadowsurf.com og kjøre MSN på web derfra. Endret 12. februar 2007 av lamer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg liker deg ikke, Ørjan. Du får meg til å føle meg som en liten drittunge som bare vil kødde på skolen. Men snittet på 5 sier vel at jeg ikke er det;-) Forresten, vet dere om noen pris på Nokia N95? jeg vet det er feil kategori, men skitt au! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg liker deg ikke, Ørjan. Du får meg til å føle meg som en liten drittunge som bare vil kødde på skolen. Men snittet på 5 sier vel at jeg ikke er det;-) Forresten, vet dere om noen pris på Nokia N95? jeg vet det er feil kategori, men skitt au! 7929996[/snapback] Og vi moderatorer liker ikke slike poster, høflighet er en dyd.... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg liker deg ikke, Ørjan. Du får meg til å føle meg som en liten drittunge som bare vil kødde på skolen. Men snittet på 5 sier vel at jeg ikke er det;-) Forresten, vet dere om noen pris på Nokia N95? jeg vet det er feil kategori, men skitt au! 7929996[/snapback] De som administrerer skolemaskinene vil kanskje kalle det kødding siden du prøver å komme inn på ting de har sperret for. Jeg jobber delvis innen samme bransje, og det er utrolig hvor mye rart brukere finner på.... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Regner med at du har tilgang til Internet Explorer? Da kan du bare gå på Fil -> Åpne -> bla gjennom. Der finner du frem til mappa med fila du vil kjøre. Velg alle filer i comboboksen for filtype. Så høyreklikker du bare på fila og velger åpne. Bare husk på at du er på skolen for å lære. (Og å lære å bruke MSN kan du gjøre hjemme.) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Selvfølgelig! Jeg liker å lære jeg! Men liker å tulle litt og da! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Åpne Notepad, skriv koden du vil execute og lagre som mordi.bat. Funker fett på skolen, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå