Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei. Har sett på aquarius, Vet det ikke er den beste, men den er billig og fås på komplett som er viktig siden jeg bestiller derfra i kveld! (12.02.07) Noen som vet hvilken som er best og hva vil skje med ram på den som ikke er heldekkende? Har også sett på denne vil den være bedre enn de vannblokkene? Edit: har nå bestilt min første vannkjøling og gleder meg som en liten unge Endret 12. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det går an å sette ramsinks på BGA-brikkene. Det sies også at de ikke trenger flust av kjøling. Jeg vil innbille meg at W2 er bedre enn Aquarius. Har selv Aquarius, og den bygger MINST en ekstra slot. Zalmankjøleren er sinnsykt god, men du får en ekstra vifte. Den gir dog bedre kjøling av RAM-brikkene, da det følger med ramsinks Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Det går an å sette ramsinks på BGA-brikkene. Det sies også at de ikke trenger flust av kjøling. Jeg vil innbille meg at W2 er bedre enn Aquarius. Har selv Aquarius, og den bygger MINST en ekstra slot. Zalmankjøleren er sinnsykt god, men du får en ekstra vifte. Den gir dog bedre kjøling av RAM-brikkene, da det følger med ramsinks 7926281[/snapback] Vil ram overleve uten ramsinks? Har mest lyst på aquarius siden de har den på lager, men vil zalmankjøleren kjøle gpu bedre enn aquarius? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så lenge du ikke driver med hard core klokking eller har spesiell gpu med en teit shim som gjør at den ikke rekker ned til kjernen. (Funker finfint på mitt AIW 9800SE-kort.) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Men zalman eller aquarius? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vil du ha vannkjøling eller luftkjøling? Og har du radiatorkapasitet til en GPU? I tillegg er det slik at begge Tt-blokkene er ganske så restriktive! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Vil du ha vannkjøling eller luftkjøling? Og har du radiatorkapasitet til en GPU? I tillegg er det slik at begge Tt-blokkene er ganske så restriktive! 7926486[/snapback] Tt kandalf lcs... Helst vann siden det blir mindre støy... Men tar zalman hvis den er en del bedre... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) De har ikke den heldekkende på lager så aquarius eller zalman? Edit: har bestilt aquarius og den jeg trodde var heldekkende viste seg å kjøle kun kjerne den også Så da ble det et enkelt valg. Har laget en worklog på prosjektet med casemods etc. Link til loggen finnes i signaturen. Endret 13. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå