Gå til innhold

Hvilken blokk? [løst]

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett på aquarius, Vet det ikke er den beste, men den er billig og fås på komplett som er viktig siden jeg bestiller derfra i kveld! (12.02.07) Noen som vet hvilken som er best og hva vil skje med ram på den som ikke er heldekkende? Har også sett på denne vil den være bedre enn de vannblokkene?

Edit: har nå bestilt min første vannkjøling og gleder meg som en liten unge :dribble:

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går an å sette ramsinks på BGA-brikkene. Det sies også at de ikke trenger flust av kjøling. Jeg vil innbille meg at W2 er bedre enn Aquarius. Har selv Aquarius, og den bygger MINST en ekstra slot.

Zalmankjøleren er sinnsykt god, men du får en ekstra vifte. Den gir dog bedre kjøling av RAM-brikkene, da det følger med ramsinks

Lenke til kommentar
Det går an å sette ramsinks på BGA-brikkene. Det sies også at de ikke trenger flust av kjøling. Jeg vil innbille meg at W2 er bedre enn Aquarius. Har selv Aquarius, og den bygger MINST en ekstra slot.

Zalmankjøleren er sinnsykt god, men du får en ekstra vifte. Den gir dog bedre kjøling av RAM-brikkene, da det følger med ramsinks

7926281[/snapback]

Vil ram overleve uten ramsinks? Har mest lyst på aquarius siden de har den på lager, men vil zalmankjøleren kjøle gpu bedre enn aquarius?

Lenke til kommentar

De har ikke den heldekkende på lager så aquarius eller zalman?

Edit: har bestilt aquarius og den jeg trodde var heldekkende viste seg å kjøle kun kjerne den også ;) Så da ble det et enkelt valg. Har laget en worklog på prosjektet med casemods etc. Link til loggen finnes i signaturen.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...