johhen76 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Skal ha meg ny mobil ettersom den gamle hadde et ublidt møte med asfalten. Valget står i utgangspunktet mellom Nokia N73 ME og den kommende SE W880i. Bruker telefonen hovedsakelig til telefon, men også til mp3-spiller når det trengs. Ellers så syntes jeg det er greit med et godt kamera. Jeg heller litt mot N73, men er redd for at den etter hvert blir for treg (som mange har en tendens til å bli). Både vekten og tykkelsen til W880i appelerer, men den virker litt begrenset hva andre funksjoner angår. Noen råd/erfaringer?? Endret 12. februar 2007 av johhen76 Lenke til kommentar
djbaia Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal ha meg ny mobil ettersom den gamle hadde et ublidt møte med asfalten. Valget står i utgangspunktet mellom Nokia N73 ME og den kommende SE W880i. Bruker telefonen hovedsakelig til telefon, men også til mp3-spiller når det trengs. Ellers så syntes jeg det er greit med et godt kamera. Jeg heller litt mot N73, men er redd for at den etter hvert blir for treg (som mange har en tendens til å bli). Både vekten og tykkelsen til W880i appelerer, men den virker litt begrenset hva andre funksjoner angår. Noen råd/erfaringer?? 7925762[/snapback] < Hei, jeg kan anbefale n73 Me, den er lyn kjapp i forhånd til den gammel utgaven, men det kommer sikkert av at den er oppgradert med helt ny software som støtter 2 gig minnekort, du får også med et par andre programmer med i telefonen Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal ha meg ny mobil ettersom den gamle hadde et ublidt møte med asfalten. Valget står i utgangspunktet mellom Nokia N73 ME og den kommende SE W880i. Bruker telefonen hovedsakelig til telefon, men også til mp3-spiller når det trengs. Ellers så syntes jeg det er greit med et godt kamera. Jeg heller litt mot N73, men er redd for at den etter hvert blir for treg (som mange har en tendens til å bli). Både vekten og tykkelsen til W880i appelerer, men den virker litt begrenset hva andre funksjoner angår. Noen råd/erfaringer?? 7925762[/snapback] Skal du bruke en mobil til å ringe og høre på musikk, ser jeg ikke helt at det naturlige valget skal være N73... Skal du ha musikk mobil, se på lagringskapasitet, størrelse, batteritid, og kvaliteten på øreplugger. W880i ser jo litt kul ut også da. Prøv den i butikken evt først, kommer 23.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå