Gå til innhold

Kompletts februartilbud som musikkpc

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta utgangspunkt i Kompletts februartilbud, men å doble rammen, legge til en harddisk og øke til 6300 prosessoren (for å få større FSB).

Maskinen skal hovedsaklig brukes til musikkproduksjon (cubase ,reason m.m). Ønsker muligheten til å kjøre 30-40 sport samtidig, samt benytte en del effekter uten å være redd for at maskinen skal slite. Har lydkort fra før (M-audio 24/96).

Vil gjerne ha tilbakemelding, særlig om noe er spik spenna galt med oppsettet. Er spesielt usikker på hovedkortet.

Vet at skjermkortet er overkill, men ønsker også å ha muligheten til gaming, pluss til tyngre photoshopbehandling.

Oppsett:

- Cooler Master Centurion 534, Sort, Aluminium Front

- NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Vifte, 12-17dBA, 4xSATA, SLI, 20/24pi

- Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 - Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB

-2 stk Samsung SpinPoint P120 250GB SATA2 8MB 7200RPM

- XFX GeForce 7950GT 610M 256MB XXX GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI, Heatpipe

Takk for svar

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at det er en del inne å leser, men ingen som har noe formening. Vet noen om en nettside spesielt for musikk på pc?

Chr

7926468[/snapback]

Hadde jeg vært deg hadde jeg bygd en pc selv, dvs. velge CPU kabinett i separate deler, da tror jeg at man får mye mere for pengene.

Men hvis du ikke har skjerm og høyttalere fra før av kan det bli litt dyrt siden pakken du tenker på har det.

http://www.racktone.com/ Svenske kvalitets musikk PC'er.

Problemet må vel bli prisen, og siden du vil ha mulighet til spilling er de ikke godt egnet.

Endret av Penn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...