Gå til innhold

[Bruk emnefeltet fornuftig!]

visdomstanna

Anbefalte innlegg

Hadde kjørt rally et par timer kontinuerlig. Maskina blekka fullstendig midt i spillet. Fikk blåskjerm ved omstart med beskjed om at videre oppstart var avbrutt for å hindre skade.

Forsøkte å legge inn xp på nytt. "Filen xxxx ble ikke riktig kopiert. Filen installasjonsprogrammet plasserte på harddisken er ikke en gyldig systemavbildning av windows XP". Prøvde å installere med annen HD. Same problem. Fjernet den ene (256) ram-brikken. Sjekket cd-rommen. Noen forslag til en hobbysnekker?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: visdomstanna på 2002-12-04 00:55 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-12-04 18:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nesten høres ut som harddisken ikke er helt bra, hvis de allerede kopierte installasjonsfilene er korrupte. Last ned WD sin harddisk utility fra WD sine sider, da kan du kjøre en sjekk å se om du har noen bad sectors o.l.

Redigert: EEEH - og som vanlig leste jeg ikke meldinga godt nok - "har prøvd å innstallere med annen HD" var mer enn jeg fikk med meg :=)

Men, en annen ting jeg kom på - hvis du spilte og spillet akseserte CD-ROMen kan jo denne ha tatt skade? Prøvd med en annen?

"The world will probably end because of an accident! That's where we come in - we're computer professionals - we cause accidents..."

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Abel29A på 2002-12-04 13:07 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Abel29A på 2002-12-04 13:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...