Yuri Skrevet 3. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2002 Hvilken av disse prosjektorene bør jeg velge, kan noen vise til tester? Er det noen som har eller har prøvd en av disse to? Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 4. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 Vet ikke så mye om noen av de 2, men det er en ting du bør tenke på når du skal skaffe deg en prosjektor. - Det ene er at det bør være en DLP prosjektor, pga den gjengir sort ved fremvisning, noe ikke LCD gjør. - Det andre er hvor mye en ny pære koster, og om den er vanskelig og få tak i. (den er som regel dyr) Hvis du skal ha den privat, så ville jeg ha brukt penga på en TV. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 4. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2002 hadde gått for ASK M2 jeg, den er lekker. bestilte et par sånne til tjenestestedet da jeg hadde ansvar for sånne innkjøp. skulle ha tatt med en da jeg dimmet :smile: Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 nikey, har du prøvd den? har brukt en M3 mange ganger, men jeg lurer på hvordan M2'en er også er jo DELLen lekker også da... Ja, skal ha den privat, men den skal jo være portabel da (dust), ellers hadde jeg jo gått for en stasjonær prosjektor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå