mad_arab Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har for øyeblikket en Mist 500W. Har E6600 @ 3GHz 4x1024Mb DDR2 10stk SATA disker 1 stk DVDRW SB Audigy2 + endel ekstra vifter I tillegg skal jeg kjøpe 8800GTS 640Mb, så derfor lurer jeg på om det begynner å bli litt i meste laget, eller klarer jeg meg enda en stund? Jeg har en haug med "skjøteledninger" som konverterer vanlig strøm til SATA strøm, i tillegg til splittere for å få nok strømkontakter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det skal gå, men er sikkert litt på kanten.. 10 Disker og G80 er skikkelig sultne på strøm. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) men de fleste diskene er vel avslådd hele tida? hvis du har stillt det slik i strøm sparinga? er jo også mest i oppspinn at de drar mye strøm. skal nok gå fint det der. gts drar ca 120W da har du 380W igjenn til andre ting, mist er jo MEGET stabil hvilket skjermkort kjører du i dag? Endret 12. februar 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Bruker et 7900GT nå. Har ikke satt på noe strømsparing på disk, vet ikke om det er noe vits heller, da jeg bruker de fleste diskene ganske ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå