turbo1979 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tenker på å kjøpe høyttalere fra ebay da prisene der virker meget gunstige på enkelte merker. Noen som har erfaringer på området? Lenke til kommentar
turbo1979 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Priseksempel: Pioneer DEH-P880PRS (Amerikansk versjon) Med frakt og toll: 3.344kr Pioneer DEH-P88RS (Norsk versjon) Veil: 5.998kr Listeprisen i USA er 450 $, men på EBAY slår de av 35% og selger den for 292 $.. Det er 157,9$, ca like mye som det koster å få den fraktet til Norge. I tillegg kommer jo 25% moms på spilleren. Dette var da masse penger å spare etter mine begreper, men så er det dette med at FM båndet søker på oddetall og ikke partall da. ¨ Noen som vet noen lure triks for å få fikset på dette? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tja, jeg vet at alpine har en option hvor du velger international søking, tror ikke du får opp rds navnene og den autosøkingen. Men bryr du deg om radio? Lenke til kommentar
turbo1979 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Tja, jeg vet at alpine har en option hvor du velger international søking, tror ikke du får opp rds navnene og den autosøkingen. Men bryr du deg om radio? 7930590[/snapback] Bryr meg litt om radio, har nå blitt såpass gammel at jeg hører på nyhetene. Og dagsnyttATTEN på p2 hører jeg støtt og stadig på, men det er jo på jobb da. Det kan jo være at det går an å få inn radiokanalene sånn tålig da.. Skal sjekke litt priser på Alpine på Ebay, selv om jeg helst skulle hatt pioneer. Den 88rs står så fint til resten at interiøret/dashbordet. Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har du kommet noe videre med denne CD spiller kjøpingen din? Spesielt ang. det med oddetall søking...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå