RappY Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har ett stort problem med disken min. Inne på disken har jeg 3 mapper, den ene har jeg no priv bilder osv; denne vises allle filene i. Den andre har jeg no annet crap i; der vises også filene. Men i den tredje mappa, hvor jeg har ca 400gb med filmer, serier, mp3s osv...der står det at mappa er tom. Men disken er fortsatt like full som kvelden før... Har ikke gjort noe i "egenskaper" i det hele tatt.. Har kjørt en WD data lifeguard diagnostic test, denne fant ett problem, men det sto at ting som er på disken kan bli skadet... Har mye ting der som vil ta laaaaaaaang tid å erstatte Noen som veit hva som har skjedd? Endret 12. februar 2007 av RappY Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Samme skjedde meg etter at pcen hadde stått i ventemodus. Etter jeg restartet pcen var mappene fulle igjen. Lenke til kommentar
RappY Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 har prøvd det a...samma prob.. Jævla kjipt..har så mye stasj der som er vansklig å få tak i igjen.. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 har prøvd det a...samma prob.. Jævla kjipt..har så mye stasj der som er vansklig å få tak i igjen.. 7925636[/snapback] har du sjekket om du finner igjen filer med GetDataBack? virker som du har fått problem med filfordelingstabellen... Lenke til kommentar
RappY Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 hmmm, prøver å kjøre en test med GetDataBack nå...tar rimelig lang tid da ^^ Men, verd å teste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå