allyse Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 20:32, skrev LasseAndreK:Er private meldinger tatt med i versjon 2 av forumet? Ja - og en meget bra en :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
mbst Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva med å sende brukerne en mail når de får PM? Jeg har sjekket dem kanskje tre ganger den tiden jeg har vært her.. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva med en parantes med antall uleste meldinger etter texten i menyen til høyre? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har 51 private meldinger. Har selvsagt svart på alle. På forum menyen står det jo Private meldinger, så man må jo være dum hvis man aldri sjekker.. :razz: Har hatt noen diskusjoner med moderatorer, og ellers litt småprat. Forresten, teller disse meldingene på mine totale meldinger? Ellers sjekker jeg mailen ca. 20 ganger oftere.. (hint, hint) :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Nei, det får du nok ikke (har akkurat sjekka). Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 21:51, skrev havegg:På forum menyen står det jo Private meldinger, så man må jo være dum hvis man aldri sjekker.. :razz: Kallar du meg dum og no...:wink: Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 har ikke noen pm jeg :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 21:51, skrev havegg:Jeg har 51 private meldinger. Har selvsagt svart på alle. På forum menyen står det jo Private meldinger, så man må jo være dum hvis man aldri sjekker.. :razz:Har hatt noen diskusjoner med moderatorer, og ellers litt småprat. Forresten, teller disse meldingene på mine totale meldinger?Ellers sjekker jeg mailen ca. 20 ganger oftere.. (hint, hint) :smile: HIHI 51 ganger og logge seg inn for og slette da :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Hadde vært greit om en fikk beskjed om evt private meldinger når en logger seg inn. Tungvindt å logge seg spesifikt inn på priv. meldinger. ...og ja, det er helt sykt at en bare kan slette en melding av gangen - for så å logge seg inn på nytt for å slette den neste :sad: Lenke til kommentar
Champ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 yikes, hadde en beskjed fra August, tror ikke jeg behøver svare på den om ikke avsenderen er meget tålmodig :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 11:49, skrev Anders Leipsland:Skal folk sende noe spesifikt til meg, bruk mail eller ICQ.Sender du PM risikerer du å måtte vente 1-2 måneder på svar :wink: Hva er så mailen din og ICQ? Derfor finnes det PM's :razz: Forumet kunna ha sendt deg en mail når du fikk PM's som med vanlige meldinger/svar Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hehe, jaggu meg hadde jeg fått en melding også :smile: Bare litt synd den var dater 2 måneder tilbake... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 08:06, skrev win_xp:HIHI 51 ganger og logge seg inn for og slette da :smile: Hehe, LOL, går det an å slette dem også? Nei, du, det gidder jeg ikke nå. Forresten så får vi jo snart en ny versjon av forumet. Det gleder jeg meg til. PSDatas forum har jo også blitt STERKT forbedret og jeg synes det er sinnssykt mye bedre enn hardware.no når det gjelder brukervennlighet og funksjoner! PS. På PSData kan man være pålogget hele tiden, og slipper å skrive inn brukernavn og passord hele tiden. Får man PM kommer det opp med rød skrift i toppen. I tillegg får man en e-mail. Ellers er det masse andre fete funksjoner. Håper disse kommer ved lanseringen av hardware.nos "nye forum".. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Som ivrig leser av forumet via frames-delen (http://forum.hardware.no/frames/) ser jeg at det er en del funksjoner vi få som benytter frames-delen går glipp av :razz: Lurer bare på om det er planlagt en frames-del i det nye forumet også? Synes framesinterfacet slik det er nå + PM-funksjonen (i allefall mulighet til å sjekke PM når du bruker frames-delen) kunne blitt med over til det nye forumet ja... :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Slik som nå for eksempel, har jeg sendt en privat melding til Jimmy'en, lurer på hvor lang tid det tar før svaret kommer.. Eller evnt før jeg husker å sjekke Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hmm. Hadde visst noen der jeg også gitt. Særlig denne syns jeg var bra: "Takk. Det visste jeg ikke. Det var bra!!!" For jeg vet jo _sikkert_ hva fyren prata om, ja :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå