Pysj Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Operas nye nettleser for mobiler har Widgets. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Den er nok bedre enn den gamle versjonen, altså 8.65. Har Opera Mini innstallert på mobilen og synes det er bra, men da er nok Opera Mobile enda bedre. Endret 12. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Opera har desverre nylig ingått en avtale med Yahoo, slik at feks i Opera Mini har Google Søkemotoren blitt ersattet med Yahoo søkemotoren, som for de av dere som ikke har funnet det ut, er vanvittig mye dårligere... Men, Opera Mobile 9 kan jo være bra fordet Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 lurer på om denne versjonen blir integrert i SE p990 etterhvert jeg, det hadde vært snacks Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Opera har desverre nylig ingått en avtale med Yahoo, slik at feks i Opera Mini har Google Søkemotoren blitt ersattet med Yahoo søkemotoren, som for de av dere som ikke har funnet det ut, er vanvittig mye dårligere.Ditto. Det er vel også en av de få tingene jeg mener Opera ikke har gjort riktig med Opera Mobile 9 og Opera Mini 3. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kan man da ikke legge til egendefinerte søk i både Mini3 og Mobile9? Mener å har hørt så. Er det forresten fler enn meg som opplever "XML parsing failed" med Opera Mobile 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg