hodesleng Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Må nok sende inn box`n fordi den henger seg konstant opp..men hvordan får jeg av harddisken uten å ødelegge hele faenskapen? Trykker ned knappen og da skal det bare være å løfte den opp men fint lite skjer... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mens du holder knappen nede, vipper du en opp som et mobilbatteri. Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mens du holder knappen nede, vipper du en opp som et mobilbatteri. 7925309[/snapback] Mobilbatteriet er mitt.. lol Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Mens du holder knappen nede, vipper du en opp som et mobilbatteri. 7925309[/snapback] er det jeg gjør man den vil ikke rikke seg...vurderte å bruke brute force men frykter at den kommer opp i biter da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da er noe galt. I det jeg trykker ned knappen, så skal det mye til for at ikke HDD løsner. http://www.xbox.com/en-US/support/systemse...s/harddrive.htm Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vet ikke om du har fått det til, men en idé. Hold boksen opp ned over noe mykt, og trykk så på knappen. Da skal den vel falle av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå