dort Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har dual-oppsett på mitt nvidia skjermkort. Er det da mulig å kjøre fullskjerm-programmer (f.eks. spill) på skjerm nummer to? Og i tilfellet ja, hvordan får jeg dette til? Har til nå bare kunnet kjøre slike programmer på hovedskjermen med oppgavelinja. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du velger den andre skjermen som hoved skjerm... Mener du kan gjøre det når du høyreklikker på skrivebordet, velger egenskaper, velger innstillinger. Så trykker du på den skjermen så du skal ha programmet på. Så haker du ut "Utvid skrivebordet til denne skjermen" og "Bruk som primærskjerm". Mener det skal gå, er ikke helt sikker, sitter på skolen og grunnen mange begrensninger så får jeg ikke se akkurat det :S Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Med nVidias nView kan du velge på hvilken skjerm start-menyen og ikonene skal være. Du skal også kunne velge hvilken skjerm som er nummer en og to med windows sin innebygde "egenskaper for skjerm" -> avansert, men det hjelper deg nok ikke. Oppgavelinja og ikonene havner alltid på skjerm nummer en, hvis ikke du bruker nView til å flytte de. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjørte selv WoW i fullskjerm på hovedskjermen mens jeg hadde nettleser og Msm oppe på biskjermen. Funket relativt godt, men måtte alt-tab for å få musa over på den andre skjermen. Tror dette var noe i Wow, da det funket fint når jeg ser film. Lenke til kommentar
dort Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Du velger den andre skjermen som hoved skjerm... Mener du kan gjøre det når du høyreklikker på skrivebordet, velger egenskaper, velger innstillinger. Så trykker du på den skjermen så du skal ha programmet på. Så haker du ut "Utvid skrivebordet til denne skjermen" og "Bruk som primærskjerm". Mener det skal gå, er ikke helt sikker, sitter på skolen og grunnen mange begrensninger så får jeg ikke se akkurat det :S 7924975[/snapback] Er det også mulig å kjøre to fullskjerm-programmer, en på hver skjerm?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå