Xues Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ringte og snakket med Tom ved SHG kundeservice en del ganger, og ente til slutt opp med en pc til 21000 kr, som jeg er meget fornøyd med. Hele veien fikk jeg meget god kundeoppfølging og meget god service. Anbefaler alle å bruke denne butikken. Tusen takk for hjelpen shg:) Xues Endret 12. februar 2007 av Xues Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 enig der, selv om tom kanskje kan glemme seg litt ut av og til (det er vel bare han som er norsk support ) så ordner han opp til slutt. har selv bare positivt å si om SHG Lenke til kommentar
christersam Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) er ikke SHG et dansk selskap da? Sender dem ikke varene ifra danmark? det tilkommer ingen ekstra utgifter på frakten? for min egen del, så syns jeg dem kunne fikset litt på webdesignet deres :-) Endret 13. februar 2007 av christersam Lenke til kommentar
andylove Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 er ikke SHG et dansk selskap da? Sender dem ikke varene ifra danmark? det tilkommer ingen ekstra utgifter på frakten? for min egen del, så syns jeg dem kunne fikset litt på webdesignet deres :-) 7931465[/snapback] Helt enig i at webdesignet kunne vært endret, men hva i alle dager har det med kundeservicen å gjøre? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sender shg fra Norge? Lenke til kommentar
christersam Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Helt enig i at webdesignet kunne vært endret, men hva i alle dager har det med kundeservicen å gjøre? 7931528[/snapback] har ikke sagt det har noe med kundeservicen å gjøre, men dem virker automatisk litt uproffe med ett slikt design. Endret 15. februar 2007 av christersam Lenke til kommentar
Xues Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Sender shg fra Norge? 7947666[/snapback] Shg sender fra danmark men det tar som regel ikke mer en par dager (ihvertfall ikke når jeg har bestilt, men vet jo aldri om posten heller ), siden er kanskje ikke helt pro, men jeg har får meget god kundeservice og hjelp derfra, og vil absolut handle der neste gang også Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 det er en norsk basert butikk ogsaa saa du betaler ikke toll, selv om det sendes fra danmark (har bestilt for over 10k der, og 0 toll Lenke til kommentar
christersam Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 det er en norsk basert butikk ogsaa saa du betaler ikke toll, selv om det sendes fra danmark (har bestilt for over 10k der, og 0 toll 7955574[/snapback] kjekt å høre dette kanskje jeg får testet shg neste gang jeg skal handle! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 shg.no er bra, men bare hvis du har med tom å gjøre, resten av gjengen ignorerer alt og alle Tom derimot :wub: Lenke til kommentar
christersam Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 shg.no er bra, men bare hvis du har med tom å gjøre, resten av gjengen ignorerer alt og alle Tom derimot :wub: 8189115[/snapback] litt håpløst det da, å være avhengig av 1 person!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er vel bare en som har ansvaret for de Norske 98% av gangene går det fint, gjorde det her hos meg også helt det ble noe rot grunnet en komplisert retur/bytte sak. Tok tid, da jeg ikke fikk noe svar fra noen i det firmaet (sendte til regnskap, daglig leder, support mm), men når tom så saken fiksa han alt på null,nix Lenke til kommentar
christersam Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er vel bare en som har ansvaret for de Norske 98% av gangene går det fint, gjorde det her hos meg også helt det ble noe rot grunnet en komplisert retur/bytte sak. Tok tid, da jeg ikke fikk noe svar fra noen i det firmaet (sendte til regnskap, daglig leder, support mm), men når tom så saken fiksa han alt på null,nix 8189398[/snapback] okei takk for tipset...får kanskje prøvd shg.no en gang da :-) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jepp Tom er myk og god han fikser det meste, fikk tilogmed tilsendt nytt hovedkort da jeg ikke var fornoeyd med et jeg nettopp hadde kjoept (angrerett) foer jeg sendte det andre tilbake slik at jeg ikke skulle vaere uten maskin.. faar man bedre service en det? en aa annen gang kan det ta litt tid foer ting skjer, men da han som sagt har "norge support" alene, er dette forstaaelig.. en telefon og ting blir ordna Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kjøpte en skjermkort til 6000kr og det sluttet å fungere etter 1 uke eller så, fikk også nytt før jeg måtte sende det gamle inn tom = the man! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tja. Jeg har motsatt erfaring med Tom. Shg som butikk er grei, men jeg har lite til overs for Tom etter en del reklamasjon. Ronny, derimot. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kjøpte en skjermkort til 6000kr og det sluttet å fungere etter 1 uke eller så, fikk også nytt før jeg måtte sende det gamle inn tom = the man! 8200319[/snapback] Det er jammen meg ikke verst. thumbs up for SHG. Er enig i at sidene deres er litt dårlige. Det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke har handla der før. Kommer nok til å prøve ut SHG i fremtiden. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ingenting ondt å si om SHG nei, har handlet der ca.6-7 ganger og aldri hatt noen problemer (Tre tomler opp av tre mulige) Lenke til kommentar
christersam Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ingenting ondt å si om SHG nei, har handlet der ca.6-7 ganger og aldri hatt noen problemer (Tre tomler opp av tre mulige) 8205647[/snapback] det er godt å høre at dem fleste er fornøyde med dem selv om det alltid er en eller annen som har hatt en dårlig erfaring med dem, sånn pleier det alltid være med alt og alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå