Dunedain Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Eneren er konge, så ser frem til dette. Blir dyrt fremover nå, selv uten PS3... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dette spillet har jeg gleda meg siden jeg spilt 1eren for andre gang Skal spille det engang før det kommer for salg Bare til å løpe og kjøpe det på dagen når det kommer God Of War 2 FTW :!: Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 9.7 poeng er faen meg helt sinnsykt bra score ! Det spillet her skal kjøpes 5 ganger. 3 av eksemplarene skal jeg ramme inn i gullramme, en på stua, en på soverommet og en på dassen. Fjerde skal jeg sove med og femte skal jeg spille med. Lenke til kommentar
patham Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Blir vel et knallspill. Skal spille gjennom GoW etter Zelda TP så har god nok tid til mars da Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette lover da inderlig bra. Har hatt så utrolig mye glede av 1ern. Det er vel det beste playstation spillet i mine øyne. Å det er en tittel microsoft ikke vil knabbe fra dem så lenge sony produserer konsoller. Å at det har blitt bedre en enern er en achivement i seg selv. Men viss vi også får nyte det i HD, det var inni hekkan sykt bra. Viss det faktisk stemmer. ! Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nok ett strålende review, denne gangen fra Gamezone: Gameplay: 9.5 Remarkable. Spellbinding. Impossible to forget. God of War II is an extraordinary masterpiece that leaves no room for disappointment. The ruthless acts Kratos performs are intensely gratifying. It’s not really a “guilty” pleasure, but more of an evil desire that needs to be satisfied, and is satisfied several times over. Overall: 9.5 It doesn’t need to be said, but I’m going to say it anyway: if you could only have one PlayStation 2 game this year, there is no title more deserving of your time than God of War II. This is the perfect example of what serious teamwork can achieve. It’s not just one element that turned the game into a masterpiece, it’s every element – the controls (perfection), world design (unbelievably creative), combat (exciting and challenging), and enemy selection (unreal) are just a few of the reasons why this is PS2’s best first-party release. http://ps2.gamezone.com/gzreviews/r29128.htm Noen må finne opp en tidsmaskin kjapt, må ha spillet nå! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Editor's Correction: After posting the review, we've gotten word from an SCEA representative that the game will support 480p on the PlayStation 3 but not 720p. Our error was due to crossed information and we're sorry for the confusion. We will report back once we have the final copy in our hands. Ser ikke ut som det blir HD nei. Uansett, 1'ern var konge, gleder meg til sykt til dette Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hooray for boobies! http://www.gamevideos.com/video/id/9226 Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hooray for boobies! http://www.gamevideos.com/video/id/9226 7933283[/snapback] He he litt frekere enn i orginalen. Er vel bekreftet at walmart i usa ikke kommer til å selge dette spillet da Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) *edit* Sorry, så ikke at noen hadde posta det alt! *edit* Endret 13. februar 2007 av lektroluv Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Tenk om dette hadde blitt ekslusivt til PS3 da! Jeg hadde faktisk vurdert PS3 ved lansering om dette hadde vært et lanseringsspill! Men heldigvis er det til PS2 Endret 14. februar 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ja Sony kunne ha fått teamet til å kjøt opp oppløsninga, forbedret texturene, mer aa og filtering osv osv. Men da hadde de gitt opp alle ps2 eiere og mange ville ha blitt dypt skuffet. Sony har vist flere ganger at Ps2 er på langt nær død. Og de har ikke tenkt å la den dø med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå