Gå til innhold

God of War 2 Review (IGN)

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

:ohmy: Jeg har alltid trodd at dette var en PS3-spill!

Men det passer jammen bra, for jeg skal kjøpe en PS2 snart til et "underholdningsrom" hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal si deg det eg;

Maximum game overload. Eg renner over av spilltitler som ligger ugjennomført pga. mye jobbing,kjøpegalskap etc. Så eg har lovet meg sjøl å fullføre spill fremover, og tiden er knapp :(

7926731[/snapback]

Der står hvertfall vi ulikt. Jeg har mangel på gode spill:) Siste spillet jeg fikk var Lost Planet og er ferdig med det. Blir litt for lite spill i vente. Har kjøpt Resistance og FF XII, men får ikke konsollen før i morgen. Heldigvis er det ikke så lenge til Mars:D

Mange gode spilltitler kommer og leiligheten min er ferdig bygd og klar for innflytting :love: Godt å være en gamer for tiden

Lenke til kommentar
Hvordan har det seg at ign og flere har laget review allerede? Har ikke spillet release date 14 mars?

7926439[/snapback]

Om du leser hele artikkelen, så står det at det de tester ikke er boxed version, altså det som kommer i butikkene, men den ferdige koden, som de da tydligvis har fått tilsent/lånt/whatever.

Derfor fikk de ikke testa 720p saken, eller sett på ekstra materiale som er på disc2 :)

Lenke til kommentar
GOW2 er til PS2 ja, men sjekk her:
God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p

Link: http://ps2.ign.com/articles/763/763624p1.html

Dette er perfekt spør du meg :D

7927326[/snapback]

Hvis jeg ikke husker feil er PS3 spill sone fri, men hvis du vill spille PAL PS2 spill på PS3 må du ha en PAL maskin. Så ikke noen brenner seg på dette og kjøper NTSC versionen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...