UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 IGN Ratings for God of War II (PS2)Rating 9.5 Presentation A fantastic story with great voice acting, tons of extras and unlockables and more. 10 Graphics It simply does not get any better. 10 Sound God of War's score was flawless, and the sequel is a perfect follow-up. Oscar worthy to be sure. 9.5 Gameplay It's more of the same, but that's exactly what we wanted. Can action gaming actually get too much better on next-gen systems? 9.0 Lasting Appeal A dozen or so hours on your first time through is reasonable, but going back at the higher levels and finding all the extra goodies will take you a long, long time. Tons of bonus modes too. 9.7 Incredible OVERALL (out of 10 / not an average) Closing CommentsGod of War II may in fact be the best action game ever made. It does the original God of War in every way, even if only by a tiny bit as the first was so good to begin with. It's a evolutionary step rather than a revolutionary leap, but it has basically perfected the formula that the original set up. If you own a PlayStation 2 (or PS3) and don't mind excessive amounts of blood, you absolutely must play this game. If you don't own a PS2, find someone who does and sit yourself down in front of their TV for 12 or so hours as you'll otherwise be missing out on one of gaming's most intense and engaging experiences available. IGN Er vel bare å forhåndsbestille med en eneste gang. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Spillet fikk 9.5 hos 1UP. Kilde Gode nyheter for de som skal kjøpe seg PS3 The first is that God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p. We're unsure as of yet whether or not we'll see additional texture detail because of this, but we'll update this section of the review when we can test it. Denne quoten hentet jeg fra ign reviewen. Endret 12. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Flotte nyheter. Dette kommer jeg helt sikkert å kjøpe når PS3 er i hus. Selv om det ikke er så mange PS3 titler jeg virkelig vil ha så gjør jo ikke det når det kommer noen PS2 godsaker. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 mmmmmh awesomeness in a disc *sikle* Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Spillet fikk 9.5 hos 1UP. Kilde Gode nyheter for de som skal kjøpe seg PS3 The first is that God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p. We're unsure as of yet whether or not we'll see additional texture detail because of this, but we'll update this section of the review when we can test it. Denne quoten hentet jeg fra ign reviewen. 7924903[/snapback] Hmm.. trudde true HD berre var 1080p eg.(ref. SONY) Men, har ikkje spelt 1'aren eingong -- får skaffe meg begge no då! Endret 12. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Spillet har jo ikke kommet ut enda..? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal vi se... PS2 er vel billig nå. Nå fikk jeg virkelig lyst på en Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hmm.. trudde true HD berre var 1080p eg.(ref. SONY) Sony sa det ja, men IGN skrev i reviewen noe annet Men til å være ett ps2 spill er det vel true hd med 720P Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Spillet har jo ikke kommet ut enda..? 7925103[/snapback] Spillet kommer ut 13. mars i USA og 30. mars i Europa. Dette står også i linken i første innlegget. Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Herlige nyheter, men disse reviewene kom da ekstremt tidlig med tanke på at spillet ikke skal kommer før om en måned. Muligheter for en tidligere release eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 nei, men spillet har nok gått gold. Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 You make me cha cha Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ser ut til å bli et knallspill. Kanskje God of War 2 blir Playstations 3 etterlengtede "killer app"? Det ville i så fall ha vært temmelig ironisk. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gleder meg veldig til dette spillet! Kommer til å kjøpe amerikansk versjon og spille på Ps3 for ventetiden er ikke til å orke engang. Uansett kan dette bli et fantastisk actionspill:) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gleder meg veldig til dette spillet! Kommer til å kjøpe amerikansk versjon og spille på Ps3 for ventetiden er ikke til å orke engang. Uansett kan dette bli et fantastisk actionspill:) 7925449[/snapback] Du gleder deg mer til jul.. lol 7925670[/snapback] Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Synes noen skal banne denne tullingen. Hmm har ett lite dilemma her. Skal jeg vente til 30.mars slik at jeg kan kjøpe PAL versjonen for å spille den på ps3, eller skal jeg kjøpe den 13 mars til ps2'en min? hmmm Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gleder meg veldig til dette spillet! Kommer til å kjøpe amerikansk versjon og spille på Ps3 for ventetiden er ikke til å orke engang. Uansett kan dette bli et fantastisk actionspill:) 7925449[/snapback] Du gleder deg mer til jul.. lol 7925670[/snapback] 7925675[/snapback] Hvis du ser på de siste innleggene hans så forstår man at han er moden for en utestengning. Han har perler som dette på rullebladet: Du er for dyr.. lol Jeg har hørt mye kaldt!! boojaa.. rofl Gongaga somkaga.. haha Du er stygg total careface Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 har han rørt ved den hellige careface? O_o ban han, vær så snill... Uansett, har såvidt spilt 1ern hos en kompis. Virka veldig gøy, får håpe han skaffer seg 2ern og ;p Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hmm har ett lite dilemma her. Skal jeg vente til 30.mars slik at jeg kan kjøpe PAL versjonen for å spille den på ps3, eller skal jeg kjøpe den 13 mars til ps2'en min? hmmm 7925710[/snapback] Hvis det stemmer med 720p støtte på PS3 ville jeg gått for pal versjonen. Tror ikke det blir ps3 på meg før etter sommeren, så blir nok ntsc den 13 mars på meg Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg for min del gleder meg mer til dette spillet enn jeg gleder meg til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå