Nessi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei Er på skolen og har fått tilbake bærbaren min fra reperasjon til netshop. Men nå når jeg skal instalere Solid Edge vil det ikke starte. System ansvarlig på skolen har gitt meg SE v19 cd'n og en lisens nøkkel på en memory stick. Jeg har instalert og ført over lisens nøkkelen på rett sted. Har gjort dette i begynnelsen på året og, å det funka da. Eneste som er annerledes er at det er annen cd'n, men det er helt lik innhold. Når jeg trykke på Solid Edge så skjer ingenting. etter 30 sekunder kommer den vanlige windows erroren: "Solid Edge har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og så "Send Feilrapport" eller "ikke Send" mer avansert feilkoder\meldinger: Feilsignatur Appname: edge.exe AppVer: 19.0.9.66 ModName: msvcr80.dll ModVer: 8.0.50727 Offset: 00017595 Står mye mer hvs du klikke på tekniske informasjon om feilrapport. F-Eks: Følgende filer inkluderes i feilrapporten: C:\DOCUME~1\xxxx\LOKALE~1\Temp\5ee6_appcompat.txt Håper noen kan hjelpe meg, for dette programmet er viktig for min utdannelse, og det må virke til meg, det funker som det skal hoss de andre. Trenger virkelig å komme gang med programmet igjenn ettersom jeg henger allerede langt etter i Solid Edge timene. Mvh Even Lenke til kommentar
oelindoe Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Samme problemet her også. Løste seg med å legge inn SE service pack 2 umiddelbart etter installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå