Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Racing Simulation 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk dette svaret fra Ubisoft nordic i dag.

Hei,

Spillet har release på PC i morgen, men det er nesten ingen som har

kjøpt det inn enda av en eller annen merkelig grunn, for spillet er av

meget høy kvalitet.

Med vennlig hilsen

Ubi Soft Entertainment Nordic AS

Harald Horsberg

Lenke til kommentar

Heisann...

Problemet med dette spillet er vel at det ikke er bygd rundt en lisens, med andre ord, det er fiktive team og fiktive baner. Noe som for en Formel 1 entusiast er et "MUST"...

Litt synd da UBI Soft har lagd artige og meget bra Formel 1 spill tidligere (tenker da på F1 Racing Simulation), Det siste spillet var jo desverre en gedigen skuffelse med elendig AI som rompekjørte deg så ved inngangen på hver sving. Håper de har fikset dette nå.

En annen styrke de alltid har hatt er jo multiplayer, her har man i motsetning til andre i samme sjanger (les: EA) kunne stilt med full grid, f.eks. 4 spillere, 18 AI spillere. Dette er et must da 2 mann på en formel 1 bane er latterlig kjedelig.

Det kommer helt sikkert en MOD som gir deg siste sesong fra formel 1 så vi får håpe spillet blir bra. Uansett, det må testes... :smile:

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar

Mod er allerede under utvikling :smile:. Dette blir muligens et av de første F1 spillene med 2003 oppdatering! De som sitter å lager sesong oppdateringer til de forskjellige F1 simulatorene er ihuga ubi F1 sim tilhengere. (den største uofesielle F1RC 2002 oppgraderingen var på over 300mb! og det var kun grafikk, lyd + litt til. Ikke noe AI eller kjøre egenskap endring.)Jeg syntes det er ok at spillet leveres uten FOM lisens, da dette frigjør UBISOFT når det gjelder patcher.

Jeg kjører F1RC online hver dag og er godt inne i F1RC miljøet. Test av RS3 gjort av en som kjenner F1RC ut og inn finner du her. http://f1rc.simracing.dk/default.asp?id=14&uid1=35

Aien er sterkt forbedret og spillet er tilpasset win xp. Dette gjør det sikkert bedre til online gaming en F1RC. Jeg har selv vert med på å kjøre med 6spillere online med F1RC, men 4 anbefales som max.

Vi bruker ikke AI online da de alikavel blir frakjørt selv om vi setter dem opp som expert.

Jeg får prøve å få min lokale PC spillbutikk til å ta det inn.

Lenke til kommentar

[Problemet med dette spillet er vel at det ikke er bygd rundt en lisens, med andre ord, det er fiktive team og fiktive baner. Noe som for en Formel 1 entusiast er et "MUST"... ]

Det er ikke fiktive baner, der er gitt fiktive navn til dagens baner. Det som er dumt er at Monaco ikke er med, denne ble for lik (omgivelser) til at de kunne ha den med uten FOM lisens. På de fleste andre baner er det fjernet/forandret på tribuneanlegg osv. Men selve banen er lik eller forbedret utifra F1RC.

Hockenheim er fortsatt en lang skogstur :sad: (denne banen liker jeg ikke) men det er gjort en del små oppgraderinger på noen baner. Indiapolis er med.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 11:54, skrev GeForce4:

Det er like lite Cart som det er F1!

en det spiller ingen rolle, snart er det en F1 patch/mod ute og da er alt ok. :smile:

Arrester meg hvis jeg tar feil, men Formel 1 har da ikke hatt lov til å kjøre med slicks i et par år av sikkerhetsmessige grunner!? Det fremgår av diverse screenshots at disse bilene kan kjøre på slicks (noe som er lov i CART serien). Men jeg har også sett screenshots med Formel 1 dekk, så jeg vet ikke helt. Er vel uansett ikke det helt store problemet.. :smile:

Lenke til kommentar

GeForce4: Det er litt viktig at du forteller hvem du siterer. Det beste er å bruke sitat-funksjonen i forumet, så kan du luke ut det du mener er relevant og ikke. I tillegg kan du sikkert svare på flere sitater i samme tråd, så slipper du å lage 3-4 poster for å svare på 3-4 spørsmål.

Lenke til kommentar

Quote:

Slicks eller ikke er ikke det avgjørende for om det er F1 eller Cart.

Det kommer jo helt ann på øynene som ser. Jeg er klar over at det er flere forskjeller enn dekktype, men det kan jo virke litt uprofessionelt å lage et Formel 1 spill (lisensiert eller ikke) der bilene kjører på andre typer dekk enn i virkeligheten. Personlig har jeg sans for detaljer, og da kan det være litt irriterende å se et sett med slicks på bilen min hvis det er F1 jeg vil kjøre.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 12:12, skrev Aasgaard:

Arrester meg hvis jeg tar feil, men Formel 1 har da ikke hatt lov til å kjøre med slicks i et par år av sikkerhetsmessige grunner!? Det fremgår av diverse screenshots at disse bilene kan kjøre på slicks (noe som er lov i CART serien). Men jeg har også sett screenshots med Formel 1 dekk, så jeg vet ikke helt. Er vel uansett ikke det helt store problemet.. :smile:

Skal ikke arrestere deg, men dersom dette spillet er så bra som mange av oss håper så er det blankslitte dekk du ser og ikke slicks... :smile:

Slicks ellers i Formel 1 kan bli gjeninnført ja, men da må sikkerheten økes på en annen måte igjen.

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar

Det er nok ikke blankslitte dekk. Det er slicks. Det rare er at når du spinner eller bremser så kommer det spor i fra dekk med "groves"??

Spillet er en forbedret utgave av F1RC. Det bygger helt og fulstendig på dette. For oss som likte F1RC er det ok, selv om det er ting som ikke er forbedret. Muligheten er nå tilstede for at Ubi kan patche spillet.

Med en uoffesiell 2003 (2002) uppdate med ny lyd, så kan dette bli bra.

Kjørefølelsen og AI er mye bedre en i F1RC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...