S.M. Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal fikse en galant 93 mod som har periodisk trøbbel med at turtallet jager ved tomgang og overoppheting.. Jeg skiftet termostat for noen uker siden men problemet kommer og går.. Problemet er at den ikke er slik hele tiden, men når det kommer så kommer alle symptomene. : bilen jager på tomgang, bilen blir fort overopphetet og varmeapparatet blåser kunn kaldt... Noen som har noen inspill ? kan det vær at den nye termostaten er delvis deffekt.? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Forstoppelse i kjøleanlegget. Jeg setter en femmer på det. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Forstoppelse i kjøleanlegget. Jeg setter en femmer på det. 7924679[/snapback] Hvordan kan jeg eventuellt sjekke det.? spyle vann bak termostaten og se om det kommer noe ut andre enden.? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk en til å se på bilen i går å vi fant ut at termostaten virka, så vi regner med at vannpumpa sannsynligvis er gåen. Er det noen som kan bekrefte avkrefte dette.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå