Zemeckis Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei Har diverse problemer med varmen i for bilen min, en Volvo 240. Først så har varmeapparatet streika og nå har faktisk også bakrutevarmen streika. Hva er det som egentlig skjer? Eneste som mangler nå er vel at varmen til sidespeilene vil slutte å funk. Bakrute varmen fungerte helt fint fram til lørdags ettermiddag til jeg stoppet bilen og senere skulle på butikken en tur. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sjekk sikring Kan også være brudd i varmetråden, som kan fikses med elektrisk med en sånn reparasjon på flaske til varmetråder. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei Har diverse problemer med varmen i for bilen min, en Volvo 240. Først så har varmeapparatet streika og nå har faktisk også bakrutevarmen streika. Hva er det som egentlig skjer? Eneste som mangler nå er vel at varmen til sidespeilene vil slutte å funk. Bakrute varmen fungerte helt fint fram til lørdags ettermiddag til jeg stoppet bilen og senere skulle på butikken en tur. Noen som har peiling? 7924649[/snapback] Bakrute varmeren skal vist suge mye strøm,har selv koblet fra denne slik at det bare er varme i speil. Sjekk sikringer på begge deler,men kan nok fort være et brudd i ruta.Men om de er mye i bruk,som du gir uttrykk for kan det være brudd mellom bryter og rute også,bare å begynne å feilsøke med multimeteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå