Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bakrute varmen fungerer ikke

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Har diverse problemer med varmen i for bilen min, en Volvo 240. Først så har varmeapparatet streika og nå har faktisk også bakrutevarmen streika. Hva er det som egentlig skjer? Eneste som mangler nå er vel at varmen til sidespeilene vil slutte å funk. Bakrute varmen fungerte helt fint fram til lørdags ettermiddag til jeg stoppet bilen og senere skulle på butikken en tur. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har diverse problemer med varmen i for bilen min, en Volvo 240. Først så har varmeapparatet streika og nå har faktisk også bakrutevarmen streika. Hva er det som egentlig skjer? Eneste som mangler nå er vel at varmen til sidespeilene vil slutte å funk. Bakrute varmen fungerte helt fint fram til lørdags ettermiddag til jeg stoppet bilen og senere skulle på butikken en tur. Noen som har peiling?

7924649[/snapback]

Bakrute varmeren skal vist suge mye strøm,har selv koblet fra denne slik at det bare er varme i speil. Sjekk sikringer på begge deler,men kan nok fort være et brudd i ruta.Men om de er mye i bruk,som du gir uttrykk for kan det være brudd mellom bryter og rute også,bare å begynne å feilsøke med multimeteret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...