Gå til innhold

pc i kjeller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på det vil hjelpe med papp. Leder dårlig strøm det, så når du eventuelt tar på kabinettet så vi strømmen gå gjennom deg. Er ikke noen elektrikker men det er nå min tero. Tror heller det er noe galt med jordinga. Hvis det i det hele tatt er jording.

Lenke til kommentar

Det kan gå bra.... Men er du uheldig, kan du i beste fall ta knekken på komponenter i PCen, event kan den ta fyr eller grille noen som kommer borti den.... Tror jeg ville fått en elektriker til å skjekke kursen.

Har du forresten hatt den koblet opp noen andre steder? Hvordan oppførte den seg i så fall der?

edit: Det kan være enten en jordfeil på kursen den henger på, ellers så er den feil i PSUen. har du en annen PSU å teste med?

M.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

har desverre ikke noe annen psu og teste med, men dette skjedde bare når jeg satt ned pcen i kjellern, alle andre steder er den perfekt. har skjøte ledning, jeg kan vell også teste å sette strømmen fra pcen via en jordet skjøteledning? har ikke testet å sette den i noen andre kontakter heller.

Lenke til kommentar
så hvis jeg bruker denne skjøteledningen også bruker en eller annen jordet dings på den så skal det funke?

7924981[/snapback]

Jordet dings?

Du kobler (jordet) skjøteledning til et jordet stikk i huset og trekker den ned i kjelleren. Så ser du om det hjelper. Hvis det ikke hjelper kan det være noe galt med PSU. Men det er jo lite som tyder på det siden du sier den virket fint der den stod før.

Endret av SuperFly
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...