kyllingvippen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hallo! :smile: Jeg har nå kjøpt Sof2 :smile:. 1 av de 2 spillene jeg har kjøpt. Alt går bra, installasjon og configen går bra. Så skal jeg spille Single Player Missions. Jeg får opp en meny hvor det spør om jeg vil starte. Jeg trykker seff Yes, men ingenting skjer. Absolutt ingenting jeg kan gjøre alt, bortsett fra å trykke Yes! Hva er galt? Multi-Player funker lekker! _________________ The Chicken Master [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-04 09:34 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Slett de andre postene Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Slett alle trådene og post i Hjelp! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 prøv å avinnstaller og installer igjen.. sof2 er et genialt spill.. men multiplayerspill først og fremst.. hold deg til multiplayeren og du vil få mest morro for penga.. (p.s. den er best på lan siden nett-koden sliter LITT innimellom) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Ikke start å spille multiplayer før du spiller ferdig singleplayer for da kommer du aldri til å gidde å spille singleplayer igjen. Eg klarte det ikke Multiplayer for alle penger. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg ble skuffa over singleplayer-delen...Alt for irriterende motstandere,dårlig oppsett av ai-en... men multiplayerdelen er konge!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå