KenBjork Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Morn En venn av meg endret noen instillinger på video options i cs source. som fikk til følger at når han starter source så kommer opp hovedvinduet til source, for deretter å straks avslutte seg selv automatisk. Har noen tips til å få fikset dette? mvh kenbjork Endret 14. februar 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 installer steam og source på nytt Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 vi gjorde det på jobb idag, det samme skjer likevel Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 vi gjorde det på jobb idag, det samme skjer likevel 7927893[/snapback] hmm. rart Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvilke endringer gjør han? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 video options inne i cs, thats it. Han har nå stillt tilbake maskinen i tid, og da er jaggu steam og cs blitt borte fra pc... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 har han ikke skrudd på høyere oppløsning enn skjermen takler? lite trolig i og med at han har innstalert på nytt da. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 tenkte på det samme jeg å, men nå er nå cs reinstallert igjen (nr2) så det kan ikke være oppløsning som kan til det. Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva var det som var galt da. viss dere fant ut det("EN VENN AV MEG") Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Endte opp med å stille maskina/os tilbake i tid ett par ganger (noen dager) men tror det låg igjen noen rester av cs konfig i maskina.... (litt usikker) Kjørte reg cleaner mm og da ved den 2ndre gangen tilbakestilling og cleaner, så når cs ble installert for 3dj gang så var det ok. Men helt eksakt hva som fucka opp er vi ikke sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå