Jonasja Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har lest litt jobbannonser i det siste og det at de forskjellige jobbene vil ha sosiale folk står det i nesten alle. Men det ejg lurer på er, finnes det i det hele tatt noen som helt jobb hvor det ikke kreves at man er så utadvendt? I så og si alle annonsene jeg leser står det at de vil ha folk med gode kommunikasjonsevner, men absolutt alle har jo ikke denne kvaliteten, så hvordan blir det med dem?, alle kan jo ikke være arbeidsledig. MVH Jonas Lenke til kommentar
___ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har lest litt jobbannonser i det siste og det at de forskjellige jobbene vil ha sosiale folk står det i nesten alle. Men det ejg lurer på er, finnes det i det hele tatt noen som helt jobb hvor det ikke kreves at man er så utadvendt? I så og si alle annonsene jeg leser står det at de vil ha folk med gode kommunikasjonsevner, men absolutt alle har jo ikke denne kvaliteten, så hvordan blir det med dem?, alle kan jo ikke være arbeidsledig. MVH Jonas 7924382[/snapback] Leste her om dagen en eller annen artikkel om at det faktisk var de mest gretne personene som var de mest effektive. Werner Lenke til kommentar
Jonasja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Tror dere det med å være utadvendt gjelder for noen spesielle jobber og i så fall hvilke? Lenke til kommentar
___ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Tror dere det med å være utadvendt gjelder for noen spesielle jobber og i så fall hvilke? 8140954[/snapback] I stillinger der man driver med kundebehandling kan det nok være en fordel å være utadvendt. Werner Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 De ønsker vel at folk skal være innstilte på menneskelig kontakt. Surner miljøet veldig med folk som er redde for å prate med andre hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå