Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ok, for noen dager siden kjøpte jeg meg et nytt hovedkort , som jeg satt i, formaterte harddisk å installerte på nytt.. og allt funket som det skulle.. men så ville jeg bruke en annen OS, så jeg satt i plata bare for noen minutter siden, og allt gikk som det skulle helt til jeg kom dit der det skulle være en meny for formatering og installering.. der fikk jeg i stedet en bluescreen .. på bluescreen sto det noe som "det er oppdaget et problem å windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen" å lengre ned sto det noe om skygging og buffring i bois.. er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? for å formatert å installert ny OS? eller for å få vekk bluescreen?? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ok, for noen dager siden kjøpte jeg meg et nytt hovedkort , som jeg satt i, formaterte harddisk å installerte på nytt.. og allt funket som det skulle.. men så ville jeg bruke en annen OS, så jeg satt i plata bare for noen minutter siden, og allt gikk som det skulle helt til jeg kom dit der det skulle være en meny for formatering og installering.. der fikk jeg i stedet en bluescreen .. på bluescreen sto det noe som "det er oppdaget et problem å windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen" å lengre ned sto det noe om skygging og buffring i bois.. er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? for å formatert å installert ny OS? eller for å få vekk bluescreen?? 7924363[/snapback] Jeg fikk akkurat samme melding i går. Jeg bare kjørte installasjonen på nytt. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 hva mener du?? bare prøve på nytt å boote? har prøvd 3 ganger nå.. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hva mener du?? bare prøve på nytt å boote? har prøvd 3 ganger nå.. 7924376[/snapback] hmm. har veldig dårlig tid nå, men jeg skal se på det på skolen i dag, hvis ikke du får hjelp av andre, men du får snart hjelp. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) d hadde vært kjempe kult, tusen takk;) Endret 12. februar 2007 av Xcon94 Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 drar på skolen nå, men det hadde vært kjekt så se mange svar når jeg kommer hjem:D Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det kan skyldes nylig installert hardware.. Hvis du har installert noe ny hardware, prøv å sette i den gamle, og se om det funker, hvis det gjør det, kontakter du produsenten av hardware Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) jeg installerte os på lørdag, med samme hardware som jeg har nå.. men nå som jeg prøvde på nytt gikk det ikke.. har du noen andre forslag?? Endret 12. februar 2007 av Xcon94 Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 btw, grunn til at jeg har kjøpt nytt hovedkort er fordi det gamle ikke funket, så det går nok ikke å prøve med det gamle.. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 btw, grunn til at jeg har kjøpt nytt hovedkort er fordi det gamle ikke funket, så det går nok ikke å prøve med det gamle.. 7925901[/snapback] Nei,jeg aner ikke har ikke greie på det. Men hvilket OS er det du prøver å installere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå