akristina92 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei. Jeg vurderer sterkt om jeg skal begynne med WoW igjen, nå som BC har komt. Derfor lurer jeg på en liten ting: Hvor lenge varer de nye startplassene (BE og Draenei, selvfølgelig)? Er det bare rett til level 10 og så bærer det avgårde til Barrens, Westfall eller noen av de andre forferdelige stedene? Takker for svar. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jeg vet at Blood Elf i tillegg til startområdet og resten av mappet som silvermoon city er på, også har det nye ghostlands område (tror det var det det het) og ifølge kompisen min så kan du komme deg i hvertfall til 20 på de områdene. jeg vet at draenei også har noe lignende, men jeg er usikker på hvor høyt og hvor området er... Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Begge de nye rasene har nye områder som du kan levle til ca 20 på! Endret 12. februar 2007 av Phalanx Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Begge de nye rasene har nye områder som du kan levle til ca 20 på! 7924386[/snapback] Høres flott ut! Er alltid Barrens eller Westfall jeg gir opp på når jeg skal rolle ny alt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Barrens er vel nok til å ta livet av hvem det måtte være hehe. Har spilt en del i alle de nye startområdene, og må si meg fornøyd med alle sammen. Fine soner Lenke til kommentar
Burg Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 I tillegg så er det veldig mange morsomme quests og quest rewards ihvertfall i Blood Elf startstedet. Har ikke prøvd Draenei sitt, men sikkert mye morro der også. Quest rewards er litt mer spennende fordi de har blandt annet crit chance, spell damage osv. Også ser de veldig tøffe ut. Du kan også klare å bli exalted med Tranquillian, som er en faction i startområdet til Blood Elfs i Ghostlands. Ganske artig å bli introdusert for virkningene av reputation systemet før level 20 også. Tipper det er noe sånt for Draenei også? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Å starte som Dranei er veldig morsomt ja. Questene er litt mer variert enn de er andre steder, det er ikke bare å drepe 10 sånne og sånne. Har forresten også følelsen av at det er mer penger å tjene på de nye startplassene Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Å starte som Dranei er veldig morsomt ja. Questene er litt mer variert enn de er andre steder, det er ikke bare å drepe 10 sånne og sånne.Har forresten også følelsen av at det er mer penger å tjene på de nye startplassene 7927171[/snapback] mye, mye, mye, MYE mer rep iallefall. 5k/21k på level 20 med The Exodar er jo morsomt.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har spilt meg igjennom begge startsteden til Belves og vil si at du både tjener mer, levler fortere og får mye bedre quest rewards en i de originale sonene. Endret 12. februar 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 På beta spilte jeg en Draenei og ble lvl 13 da jeg hadde gjort alle questene i den første sonen. Spilte aldri gjennom den andre sonen til Draenei pga en bug som gjorde at jeg måtte starte på nytt, noe jeg ikke gadd. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 mye, mye, mye, MYE mer rep iallefall. 5k/21k på level 20 med The Exodar er jo morsomt.. 7927411[/snapback] Slik er det blitt med de andre rasene også, jeg startet en Undead-alt og er Honored med UC på lvl 12. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du får også gear/utstyr som ser mye kulere ut i hvertfall belf startområdene... Blir seende mye kjedeligere ut når du kommer litt opp i 20levlene enn pre20... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De har lagt mye mer arbeid ned i de nye startområdene. Går fra ca. lvl 1-20 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå