Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spørsmål om de nye startplassene.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer sterkt om jeg skal begynne med WoW igjen, nå som BC har komt. Derfor lurer jeg på en liten ting: Hvor lenge varer de nye startplassene (BE og Draenei, selvfølgelig)? Er det bare rett til level 10 og så bærer det avgårde til Barrens, Westfall eller noen av de andre forferdelige stedene? :cry:

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet at Blood Elf i tillegg til startområdet og resten av mappet som silvermoon city er på, også har det nye ghostlands område (tror det var det det het) og ifølge kompisen min så kan du komme deg i hvertfall til 20 på de områdene.

jeg vet at draenei også har noe lignende, men jeg er usikker på hvor høyt og hvor området er...

Lenke til kommentar

I tillegg så er det veldig mange morsomme quests og quest rewards ihvertfall i Blood Elf startstedet. Har ikke prøvd Draenei sitt, men sikkert mye morro der også. Quest rewards er litt mer spennende fordi de har blandt annet crit chance, spell damage osv. Også ser de veldig tøffe ut. Du kan også klare å bli exalted med Tranquillian, som er en faction i startområdet til Blood Elfs i Ghostlands. Ganske artig å bli introdusert for virkningene av reputation systemet før level 20 også. :) Tipper det er noe sånt for Draenei også? :p

Lenke til kommentar
Å starte som Dranei er veldig morsomt ja. Questene er litt mer variert enn de er andre steder, det er ikke bare å drepe 10 sånne og sånne.

Har forresten også følelsen av at det er mer penger å tjene på de nye startplassene :hmm:

7927171[/snapback]

mye, mye, mye, MYE mer rep iallefall.

5k/21k på level 20 med The Exodar er jo morsomt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...