Stony_ Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 noken som har prøvd denne viften ? og kosn bør viften stå for best kjøling bør den blåse luft inn mot kjøleren elle bør den suge luft ut av den Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har ikke en slik vifte, men jeg tror at det er best å blåse inn når man har åpen kabinett eller slik at viften kan dra kald luft fra rommet. Mens det er best å blåse fra hvis man har en lukket kabinett! Men jeg er ikke sikker! Lenke til kommentar
Stony_ Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 eg har et chietec dragon medium har kobla vifto på siden til men da bråke so sinnsjukt har og sett i div andre kabinett vifte kosn koble eg om ledningene fra psu slik at dei går på lågare volt Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hadde en 5005-cu før.. kjørte den på en 600@800, og på en XP 1600+.. Begge gikk den greit på.. Det er ikke en overklokkingsvifte, men den er skikkelig stillegående, og absolutt å anbefale. Se netconnection og ww.microplex.no for gode priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå