Gå til innhold

Mange /played har du?

Anbefalte innlegg

Sykt hvor mye /played folk har.. hva med å ta seg en tur ut en gang i blandt?

"jeg er mye afk da, hehe" Det har jo ikke noe å si, du sitter jo fortsatt på pcen..

Men så lenge folk har det morro uansett hvor mye dem spiller, så er det jo det som telles. Bare man ikke lar det ødelegge for deg senere.

Men dette vet jo alle. Og de som ikke skjønner det, vel dere driter jeg i.

7950899[/snapback]

Away from keyboard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16d /played på min lvl 70 main.

64d /played på min gamle main som nå er på hvilehjem intil jeg gidder å lvle den igjen.

Ca. 60d /played på diverse alts.

Kan fjerne ca. 1 og en halv dag fra lvl 70 mainen min siden det var opprinnelig min første char som jeg soset rundt med og lærte meg spillet.

Lenke til kommentar
Mange kaller det afk bare dem ikke er på wow, og afk blir man etter 5 min uansett. :)

7951396[/snapback]

Jeg kan se på tv, spise mat, gå meg en tur, dra til butikken og gjøre andre ting samtidlig som jeg er PÅlogget på wow. DA er man AFK. Du har nok selv spilt for mye wow, siden du tenker at AFK er noe annet enn å gå vekk fra tastaturet, slikt er det bare for noen. Når jeg skal sjekke ting på feks wowhead eller bare MSN, så sier jo jeg Be Right Back.

Jeg synes selv jeg har brukt mye tid på min main, men så ser jeg jo at folk har 3 ganger så mye /played enn meg, Da bruker dere jo MYE tid:O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...