CFD Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) I mange år så har vi gutter slitt livet av oss for å finne på noe morsomt ,orginalt og romantisk på valentines day. Nå synes vi det er på tide at vi gutter får noe igjen. Derfor burde 14mars bli kjent som "Biff og sugejobb dagen".. http://www.steakandbjday.com/ Endret 12. februar 2007 av CFD Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 haha, hadde vert så genialt med en slik dag:D Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Genial dag .-................-.-. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Måtte i såfall hatt en årlig oppvisningsmatch (i fotball selvfølgelig) på TV også, slik at det skulle blitt ekstra fint Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 For en ide. Genialt? helt klart! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hæh? Er det ikke slik det skal være hver dag da? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Trodde Valentines Day var 14 februar jeg? Er jeg helt på jordet nå ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I år dropper jeg å kjøpe noe til de to(!) jentene jeg kjenner(såvidt). Begge har type, og jeg vet ikke helt om det er så bra for typen og se at hun får blomster av en "valentiner". Eller ? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Personlig har jeg planer om å bestille en diger bunch med blomster til ei på jobben bare på moro. Hun tror selvsagt at det er fra mannen sin, men det er det jo ikke. Så begynner han å lure på hvem som snuser på kona hans... Og så er det bare å lene seg tilbake og bivåne spetakkelet som kanskje oppstår :!: Litt slemt kanskje, men jeg leker med tanken. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Trodde Valentines Day var 14 februar jeg? Er jeg helt på jordet nå ? 7930208[/snapback] Det fine med denne dagen er den er akkurat 1mnd etter valentinesdagen. Noe som igjen vil gi det mer maskuline delen av befolkningen en god grunn til å gjøre noe skikkelig på valentinsdagen iogmed at man får noe igjen.. Eller noe slikt.. =) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I mange år så har vi gutter slitt livet av oss for å finne på noe morsomt ,orginalt og romantisk på valentines day. Nå synes vi det er på tide at vi gutter får noe igjen. Derfor burde 14mars bli kjent som "Biff og sugejobb dagen".. http://www.steakandbjday.com/ 7924159[/snapback] Det går begge veier på Valentines Day, da. Doh. Steak og BJ my ass. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I'll let you in on a little secret; guys really don't enjoy this that much. Sure seeing that smile on your face when we get it right is priceless, but that smile is the result of weeks of blood, sweat and consideration. Another secret; guys feel left outDet som står her faller inn hos meg i allefall Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nå kan du vel ikke krangle på at generelt sett så legger jenter mer i valentinsdagen, enn gutter gjør? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som har fått med seg at dette er dagen før ides of march? cæsars dødsdag. Tilfeldig? Neppe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nå kan du vel ikke krangle på at generelt sett så legger jenter mer i valentinsdagen, enn gutter gjør? 7935896[/snapback] Jo, men bare hvis de ikke får noe. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der. 7928272[/snapback] Mange som fortsatt ikke anerkjenner 14Februar, Mao Valentines Day heller, å mange av de er gutter, å i dette tilfellet tror jeg heller jentene har problemer med å anerkjenne "tilbudet". OK, greit, jeg anerkjenner 14Februar ! Jeg må sende en melding til ei schnuppe oppi gata, er det noen som vet hva jeg skal skrive !? Venter til 30min til, akkurat over 12. Må sende med Inpoc ( dooh) fordi mobilen er glemt vekk ett eller annet sted. Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ? Endret 13. februar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tanken er så absolutt god, men jeg tror man skulle fått store forklaringsproblemer med å få denne dagen til å bli anerkjent. Nå har jeg ikke giddet å lese linken, men jeg regner ikke med at det er noe veldig nytt som står der. 7928272[/snapback] Mange som fortsatt ikke anerkjenner 14Februar, Mao Valentines Day heller, å mange av de er gutter, å i dette tilfellet tror jeg heller jentene har problemer med å anerkjenne "tilbudet". OK, greit, jeg anerkjenner 14Februar ! Jeg må sende en melding til ei schnuppe oppi gata, er det noen som vet hva jeg skal skrive !? Venter til 30min til, akkurat over 12. Må sende med Inpoc ( dooh) fordi mobilen er glemt vekk ett eller annet sted. Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ? 7938116[/snapback] "God Valentines day, håper vi treffes igjen den 14 . mars" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ? 7938116[/snapback] Hei Søta. Kan jeg få være din Valentin? Velg selv om du vil signere med navn eller ikke. Forslaget ditt var så knuskende tørt at selv potetmel er mer fuktig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva skal jeg skrive ? "God Valentines day, håper vi treffes snart igjen" ? 7938116[/snapback] Hei Søta. Kan jeg få være din Valentin? Velg selv om du vil signere med navn eller ikke. Forslaget ditt var så knuskende tørt at selv potetmel er mer fuktig. 7939929[/snapback] Hvorfor skal han skrive om han kan være hennes valentine hvis han ikke skriver hvem det er fra ? Kan jo ikke svare på spørsmålet hvis man ikke vet hvem som spør. Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 genial dag...skal nevne den for dama! jeg tror ikke dama vil ha sex alle 14.feb. eller hva? kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg