Steina Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Speedometeret på min Mazda 626, 88modell, har de siste 2 ukene speedometeret fått sin hikke. Når jeg kjører lik fart hele tiden, så er det akkurat som en klokke med dårlig motor\ batteri, som gjør at sekundviseren står å hopper, uten å komme noen vei. Det skjer vel nesten hvert sekund, at det er en liten bevegelse i speedometeret, slik at den hopper raskt opp og ned sånn 2-5 millimeter eller noe. (er ikke så god på så små mål) Jeg lurer da på om hva dette kan skyldes.. Er litt redd for at speedometeret plutselig skal ta kvelden.. Eller, er ikke så redd for det nå mere da, siden det har vært sånn i 2 uker nå, uten at det har sluttet å fungere. Klokken i dashbordet er btw. digital Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Snart vil speedowiren din ryke Koster vel ikke mye for en ny? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har ikke peiling hva det koster for ny.. Spørs vel litt hvor jeg kjøper det også da. Men er det stress å bytte den hvis den ryker? Lenke til kommentar
skropelkaputt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har hadt tikkende lyd i spedometeret på min Omega, da var det triptelleren som hadde kilt seg. Dette løste jeg med å trykke inn triptellerknappen. Men hvis det ikkje hjelper er det trolig wirenen. Skulle mene ar det ikkje er noen avangsert jobb og bytte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå