sana Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal kjøpe meg nytt kamera. Har bestemt meg for Nikon D40. Har funnet ett på FotoVideo til 4995,- Har også funnet diverse "pakker", som denne Er f.eks det minnekortet som følger med der ok, eller bør jeg kutte ut pakken, og kjøpe alt separat? Vet ikke om jeg burde lage en egen tråd for dette spørsmålet en annen plass, men fant ut at den kunne gå her siden det er i sammenheng med det andre spørsmålet mitt...Skyt meg hvis jeg tar feil... Har lyst å kjøpe et objektiv til, men er usikker på hva som er bra nok. Er intressert i mer zoom. Kan denne være noe å kjøpe? Har ikke så mye penger å bruke på dette akkurat nå. Passer den foressen til et Nikon D40...? Vet ikke hvordan jeg finner det ut Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Pakken så ikke noe særlig ut. Minnekort koster jo ikke mer enn fem-seks hundre kroner. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Telezoomen du har funnet frem passer ikke til D40 - dvs. den passer, men du får ikke autofokus. Se heller på Nikkor 55-200G. Jeg ville styrt unna den pixmania-pakken. Hva skal du med en veske som ikke har plass til telezoomen? Jeg ville også ventet med å kjøpe ekstra batteri til jeg visste om jeg trengte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå