alexols Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg dreiver å skal kode ei communety sia, men har enda ikke kommet til hvordan design jeg skal ha på denne sia da.. Såe jeg vil gjærne det at njoen kunne hjelpe meg litt med dette da, komme med noen forslag osv?? Siden vil i allefall være noe slikkt sånn som FN Fettnerd men detn vil ikke være heilt lik osv da, men detn vil vel ha noe i del sånn som di har eks poeng osv osv!! Plizz kom med noe forslag Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lag den gul og grønn. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lag den gul og grønn. 7924268[/snapback] Grønn og lilla, da. Skjerp deg Sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Grønn og lilla skjærer jo i øynene! Kan du ikke design eller? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gradient Lilla -> Grønn med en del gule felter hadde blitt konge Lenke til kommentar
alexols Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Grønn og lilla skjærer jo i øynene! Kan du ikke design eller? 7924280[/snapback] Joda kan designe da, men er bare såe veldig usikker på hvordan det skal see ut osv om folk vil like det.. Designe har jo en god del å si før at folk skal knytte seg til den osv da... :!: Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 så kanskje tanken om at du ikke burde opprette en sånn side har slått deg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er vel heller det at ingen som har svart hittil har tatt trådstarter seriøs. Du ser jo det på svarene han får. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vel, om han har den holdningen som han har når han spør noe på den måten, så tviler jeg på at i det hele tatt "community" siden blir satt i produksjon.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det kommer vel helt ann på hva slags "community" han ønsker å lage. Men jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lag den gul og grønn. 7924268[/snapback] Kan bli fett det. sikker på at jeg kan lage en gul, grønn og mørke grå hjemmside som blir bra. Lenke til kommentar
alexols Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Når du sier hvordan communety side det skal være da såe vil det jo være poengsystem og masse masse anna systemer som da skal være på sia.. Er det ingen som kan komme med litt seriøsse ting eller?!?!? Gull,grønn,rød osv.. LOL! :!: Plizz kom med noe som kunne ha vært litt bra da... :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, LOL! Gul og grønn lizzom. Gul og blå er jo mye mer seriøss da! Plizz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har laget noen sider opp igjennom tidene men er langt i fra noen ekspert. Her er to av de jeg har laget, kansje de gir deg litt inspirasjon... http://img484.imageshack.us/img484/2766/homepage4copygf8.jpg http://www.home.no/zilter/kgfx.html (Errmm! skriveleif i Velkome ) Endret 12. februar 2007 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De var jo greie design messig, men ta en titt på den kodingen :S Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 alexols, grunnen til at ingen tar det seriøst er fordi det er ingenting vi kan gjøre. Du sier "kom med forslag", skal vi da lage test logoer? Beskrive designet med tekst? Lage layouts for deg? Altså du kan ikke forvente at noen skal gjøre disse tingene for deg, dessuten burde du gi noen hint om hva slags type du vil ha (generisk/proft/futuristist/metaldød/etc) Alt i alt kan ingenting godt komme ut av denne tråden når du ikke har noe selv å bidra med. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi aner ikke hva slags side du skal ha. Blogg? Firma? Info? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, LOL! Gul og grønn lizzom. Gul og blå er jo mye mer seriøss da! Plizz. 7927494[/snapback] Zærr lizm! Kak'ke du være litt mer særr lizm?+ LOL!1 Men fra tull til alvor. Gul og grønn kan bli fett sier jeg jo! Hvis du har skills på photoshop så er det EASY. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Værsåsnill, lag et bra gult og grønt design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå