Hammarhaus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva betyr det å være konservativt anlagt? Takk til alle svar! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 At du er glad i det "gode, gamle", og holder fast ved det. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hva betyr det å være konservativt anlagt? 7923902[/snapback] Fra Caplex: konservativ (av lat. conservare, bevare, ta vare på), bevarende; i politisk sammenheng: som hyller konservatismen som idé. — konservatisme, ideologisk el. politisk retning som legger hovedvekten på bevaring av bestående verdier og stiller seg avvisende el. avventende til nye tanker og ideer. Jeg ser ikke hva dette skal ha med helse å gjøre. Men ordet brukes også om forsiktige estimater/anslag. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ok, tusen takk for svar! Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle poste, skjønner du Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ...og nå som du har fått svar har du blitt mer sikker på hvor du skal poste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå