investor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 HEI Jeg trenger et system som er lett å bruke til å bygge diverse dokumentasjoner. De må kunne vises på nettet. Alså dere har sikkert sett at flere dokumentasjoner på nettet. Jeg trenger et program jeg skal skrive dokumentasjonen i og redigere den lett og få oppstilt fint og ryddig. må være: - innholdsfortegnelse - kompatibelt med alle nettlesere - enkelt å redigere - opptil flere brukere - enkelt å lage om til pdf eller skrive ut. - enkelt å inntigrere i eksisterende design - fordel om det er wysiwyg editor, ellers kan jeg skrive i word å laste opp bruken blir å lage dokumentasjon og notater fra skolegang og diverse guider og slikt. setter pris på tips om systemer som kan gjøre noe eller flere av tingene jeg nevner... har sett litt etter slike systemer men finner ingen... det brude ikke være umulig å finne fordi nesten alle projekter på internett har egne dokumentasjoner.... noen av disse programmene må da være gratis? jeg kan hoste selv. forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
investor Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 http://wiki.splitbrain.org/wiki:dokuwiki fant dette etter endel leting... noen som har noen andre å anbefale? helst ikke wiki... Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 etter features'ene som du listet opp, så tror jeg wiki er tingen for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå