specnaz91 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Broren min skal trade, og han har fått to tilbud. Gainward GeForce 6800LE 128mb AGP Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256MB AGP Han skal altså game, hvilken er det dere anbefaler. Ingen fanboys her, jeg vil ha en fair n square resultat. Please begrunn svaret deres, med litt fakta om hvorfor, hadde vært fint om hvis noen hadde et av disse korta og skrevet sin personlinge erfaring. Takker! Broren min vil helst spille spill som BF2, osv.. FPS! Nevn også ulemper og fordeler fremfor disse to kortene. Endret 11. februar 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vel en litt urettferdig kamp hvis du forventer deg Pros and Cons mellom nVIDIA og ATi, da disse kortene ikke er like. 9800XT er kraftigere enn 6800LE og måtte jeg velge mellom de hadde jeg valgt 98000XT. Men ellers ville jeg uansett gått for nVIDIA da jeg er fornøyd med driverne deres og bildekvalitet ellers. Digital vibrering samt en knall innebygd TV ut funksjon som heter for nVIEW gjør valget klart for min del. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Absolutt ingenting å si på hvilket merke du velger. Har selv gode erfaringer med ATI kort(9800pro og x800xtpe kort kjøpt rundt release), men samtidig har jeg også gode erfaringer med Nvidia kort(7800gtx og 4200 ). Ikke sikker på hvilket av disse som er kraftigst, men om jeg husker riktig(ikke følgt med på hw-fronte på leenge) så er Nvidia sine LE kort veldig "nedskalerte" billigversjoner. 9800xt er en generasjon eldre, men var toppkortet i den generasjonen. Avean vet sikkert hva han prater om. Endret 12. februar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 du må bare passe på at det er ikke alltid ATI sine grafikk kort har shader model 3.0... og det burde du ha.... ellers så hadde jeg gått tatt ATI kortet, men sjekk det først... Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, takk. Jeg har nesten avgjort for å gå for 6800 LE. Men kan broren min spille BF2 da? Isåfall hvilken grafikk high/medium/low. Tror at det blir medium, men kom med forslag. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kommer ann på hva annet som er i kassa, det er ikke bare skjermkortet som bestemer hvor høy grafikk du kan spille på Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jaja, men jeg gikk for geforcen jeg, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå