-Laffi- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Heisann. Kjøpte i dag en usb hamster, og var glad og fornøyd. Kom hjem da, og fant ut at...DOH...trenger jo batteri...så ut igjen på butikken og skaffe batteri. Da jeg kom hjem igjen, puttet jeg batteri inni (doh ), og puttet USB kabelen inni min maskin. Siden jeg ikke har fått med noe bruksannvisning så regnet jeg med at det var plug and play. Joda! XP fant enheten, og alt så ut som det skulle funke greit. Hamsteren ble installert. Så var endelig tiden inne for å prøve dette "dyret". Jeg begynte å skrive....ingenting skjedde... Jeg skrev fortere + jeg prøvde å hjelpe den i gang...ingenting skjedde. Så da er min konklusjon 2 ting. 1. Feilfabrikkasjon 2. Må bruke tastatur med USB (TVIIILER) Om noen vet mer om dette, ta kontakt....regner med å bytte den om den ikke funker på andre maskiner. Men HVA om den funker på andre maskiner :S Takker for alt hjelp og kommertarer som kommer inn....selv om vi antakeligvis vet hva som er feilen her.... Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Bare glem hele greia..... Jeg trodde ikke det var noe mer i boksen enn hamsteren.... Men da jeg skulle legge hamsteren oppi igjen (for bytting) hørte jeg noen rare lyder fra eska....... Under selve embalasjen og sånt....lå der en CD....roflmao og lol... PROBLEM LØST xD Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 WHAT IS? en USB hamster? :O Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/usb-ham...heel-204696.php ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå