Mato Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg har forslag til ny funksjon til forumet , en video sak som funker på lik linje meg "" taggen. har sett dette på andre forumer nå og det er en meget praktisk sak , man har en box som sier: IMPORTANT NOTICE: No media files are hosted on these forums. By clicking the link below you agree to view content from an external website. We can not be held responsible for the suitability or legality of this material.I AGREE når du trykker på I AGREE så opnes filme inne i en box i posten som f.eks er fra YouTube . jeg synes dette er en meget bra funksjon som vi burde ha på dette forumet . EDIT : leif og atter feil EDIT: ingen som har kommentarer om dette ?? Endret 25. februar 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg ser ikke helt behovet for dette. Når det gjelder videoer kan vel folk bare linke til dem foreløpig. Sikkert en praktisk funksjon, men inntil videre synes ser jeg ikke problemet med linker. Endret 12. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 da var muligheten kommet , eller ihvertfall nesten Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg