MadRos Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 det ser litt mørkt ut under øyene mine, har vært sån et par år nå, lurer på om det finnes noe mot det Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sove litt mer og legge deg til normale tider? Vill gjetting fra min side. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gå til legen å få sjekket om du har jernmangel. I så tilfelle vil jeg anbefale Jerntabletter eller begynne å spise mer jerninnholding mat som f.eks brunost. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 det ser litt mørkt ut under øyene mine, har vært sån et par år nå, lurer på om det finnes noe mot det 7923700[/snapback] Det finnes en rekke kremer o.l. mot det, sjekk på parfymeriet ditt, eller et apotek. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 det ser litt mørkt ut under øyene mine, har vært sån et par år nå, lurer på om det finnes noe mot det 7923700[/snapback] Er slik på meg også. Jeg er veldig mørk under øynene. Noen ganger er det ekstremt også Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg startet samme tråden for en stund siden.. her Tror ikke det er så mye å få gjort noe med, annet enn å smøre seg med dyr sminke for å skjule det. God søvn er selvsagt positivt Lenke til kommentar
hauska Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvis du er mørk under øynene alltid har det ingenting med søvn og slikt. Det er bare for at du har veldig tynn hud under øynene og blodårene vises igjennom huden. Lite og gjøre med det, hjelper ikke så mye med sminke, men du kan prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå