jorn89 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hei og hå. nissan sunny n14 me 1,6 liters twincam motor 102 hk direkte insprøytning. noen som vet om noe bra chipping til sunnyer? eller går det ant,har ikke turbo eller noe sånt:( er litt skeptisk om det faktisk går ant og chippe min bil takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sett på litt mindre hjul du, så går den nok fortere. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 lattis! drit i og svar useriøse svar til noen som venter og få seriøse svar! tard:S Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er sant då.. Tviler på at det er noe serlig og hente i den bilen, kjøp deg heller en anna bil viss det er motor og styling du er ute etter... Ser også at du skyter av at du har "twincam" Det har ve ALLE biler som har 16ventiler, ikkje noke serlig og skryte av? Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 skryter ikkje ... bare skreiv det så folk viste hvordan motor jeg hadde om det gikk ant og chippe den:S men det går vell tydeligvis ikke. så før nøye meg me kn filter og effektanlegg Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Chip får du nok helt sikkert, men ikke forvent noe særlig effekt. KN filter og effektanlegg gir heller ikke særlig mye effekt. Jeg hadde iallefall ikke giddet å bruke penger på slikt, men det er meg det.. Mvh Raimo Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Enten så må du nok ta fra hverandre hele motoren og bytte innmat, enten for å turbokonverte/sette på kompressor. Eller for å NA trimme. Eventuelt så kan du kjøpe deg en annen motor og bytte med den du har. Billig blir det uansett ikke, og effekten vil variere veldig ut fra hva du velger. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hei og hå. nissan sunny n14 me 1,6 liters twincam motor 102 hk direkte insprøytning. noen som vet om noe bra chipping til sunnyer? eller går det ant,har ikke turbo eller noe sånt:( er litt skeptisk om det faktisk går ant og chippe min bil takker for svar på forhånd 7923345[/snapback] Tipper du kan få en chip som forandrer timinga på innsprøytninga, pleier å gi en 10 hk ca, koster rundt 5500,- pluss eventuell montering, det er vanskelig å montere selv pga du må inn i hjernen på bilen. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 såpass:o takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå