Hagr Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! var på LAN i helga, og under ganske intens Oblivion spilling låste selvfølgelig pcen seg. Jeg måtte skru den av på "gamlemåten", altså med power-knappen foran. Når jeg skulle starte opp igjen, kom jeg til det punktet hvor den skal begynne å laste windows. Boot vinuet viste i et halvt sekund, deretter fikk jeg en blåskjerm. Den viser ingen informasjon av noe slag, kun det der med at "bla bla bla, hvis problemet fortsetter, venligst kontakt et eller annet" (husker ikke helt akkurat nå) Det samme skjer selvfølgelig i safe-mode også Kan dette være en harddisk-feil? Ødelagt boot-sone? problemer med noen systemfiler i Windowsmappa?? vær så snill, hjelp meg her Harald Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du kan prøve en chkdsk /p /r fra gjenopprettings-konsollen (boot fra winxp-cd'n) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 ok. skal prøve det så faktisk at det stod teknisk informasjon der også det står *** STOP: 0x00000024 (0x00190203, 0x8674D4E0, 0x0000102, 0x00000000) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 fikk det til å funke nå etter rådet til norbat! Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå