Big_JT Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Prøvd en god stund å få spilt av en DivX komprimert avi fil, men den vil bare ikke! Bruker radlight for avspiling. Har desuten instalert Nimo og Tsunami codepack. Når jeg sjekker fila med gspot finner den ut at jeg har video og audio codex instalert, men den klarer ikke å prøve en DirectShow render. Gir meg bare en ukjent error. (Og det er jo så veldig hjelpende!) Har vært inne på tanken om at fila er korupt, så jeg har lastet den ned 3 ganger nå. Vist noen har noen tips å gi meg hadde det vært fint. Hilsen John Tore Andersen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har du prøvd å spille den på Media playeren? eller dvd prog? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Prøvde det nå nettopp. Dårlig resultat der også. :sad: Fikk en feilmelding om class not registerd. Hva no en det betyr da... Hilsen John Tore Andersen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 http://divx-digest.com/software/xvid.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå