Gjest Gjest_Eirik89_* Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har prestert å forelske meg i ei som på toppen av alt går i min klasse.. Problemet er bare det at den ikke går over, så jeg føler meg tvunget til å få til å gå i en retning med det. Jeg kjenner henne, men vi er egentlig ikke ordentlige venner. Jeg lurer på hvordan jeg skal bli bedre kjent med henne, få litt oppmerksomhet (regner med at lugging er utelukket). Vi har egentlig hver våre venner, og det virker ikke som noen av oss har noen lidenskaper som i såfall skulle være felles. Eventuelt kan noen hjelpe meg med å bli kvitt forelskelsen, det går ut over nervesystemet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Stikkord: Klassetur Funker fett! Viss dere skal på klassetur, prøv deg på henne da! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Stikkord: Klassetur Funker fett! Viss dere skal på klassetur, prøv deg på henne da! 7923403[/snapback] Øh? Javel. Menne ja. Trådstarter. har du ingen kontakt med henne? Du kan jo enkelt bare begynne i det småe. Sette deg ved henne, snakke med henne i friminutt osv. Kommer jo litt ann på hvor gamle dere er. Men regner med du går på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ettersom han heter Eirik89 vil jeg tro at vi snakker andre vgs... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ettersom han heter Eirik89 vil jeg tro at vi snakker andre vgs... 7923599[/snapback] erhm. God observasjon. hehe, men da er jo spørsmålet. Hvorfor blir du ikke med henne på fest? Det er en grei plass og starte. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tror kanskje han vil ha litt konkrete tips for hva han eventuellt kan gjøre på klassetur. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tror kanskje han vil ha litt konkrete tips for hva han eventuellt kan gjøre på klassetur. 7927045[/snapback] Hvor har du det fra egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå