TanglewoodD Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Heisann, jeg har brukt mobilen min som vekkeklokke nå i snart 1 år, men jeg satt på med en kompis idag, å hadde på meg joggebuksene, da glapp mobilen ut av lomma og jeg merka det ikke. Kort sagt : Jeg har ikke mobilen som jeg brukte til vekkeklokke lenger, hva skal jeg gjøre ? Kan jeg bruke datamaskin som vekkeklokke ? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har dere ikke en eller annen vekker klokke i huset da? Det er mye rart som kan brukes til vekker klokke.. du finner nok noe hvis du leiter Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 kjøp ny, eller lån/stjel fra noen andre i huset... Lenke til kommentar
just_me Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 micro ovn? komfyr? de fleste har "vekke klokke" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Micro ovn ? Komfyr ? 16år, bor på mitt eget rom i huset, disse tingene er langt ifra rommet mitt. Bror min står opp kl 5, samma gjør far, mor står opp kl 6, søster kl halv 9. Jeg skal opp kl 7. Jeg har skrevet en lapp om at mor mi må vekke meg å stjele bror mi sin klokke å sette på den 3 kvarter fremover. Kankskje det hjelper. Det håper jeg virkelig, for nå legger jeg meg ^^ ( Håper jeg våkner kl 12 ) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan jeg bruke datamaskin som vekkeklokke ? 7923093[/snapback] Jepp. Her kan du finne et. Til og med mulighet for å våkne opp til en valgfri sang man har på PC-en. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan jeg bruke datamaskin som vekkeklokke ? 7923093[/snapback] Det er en addon til winamp som heter winalarm, den setter på musikk ved et bestemt klokkeslett, har brukt den selv et par ganger, funker ypperlig Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 finnes en winamp plugin som du kan bruke som vekkerklokke... Lenke til kommentar
aNub15 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Vista eller XP? (eller noe annet) Start --> innstillinger --> kontrollpanel --> planlagte oppgaver. Velg en lydfil istedet for et program som skal startes på et gitt klokkeslett (mp3, wma, wav). :cheers: Endret 11. februar 2007 av aNub15 Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) kontroll panel --> planlagte oppgaver og legg til din favoritt sang. Funker fett Endret 11. februar 2007 av Morfiril Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 kontroll panel --> planlagte oppgaver og legg til din favoritt sang. Funker fett 7923295[/snapback] what he said. pass på å ha anlegget på høy lyd, så du faktisk våkner Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 kontroll panel --> planlagte oppgaver og legg til din favoritt sang. Funker fett 7923295[/snapback] what he said. pass på å ha anlegget på høy lyd, så du faktisk våkner 7923809[/snapback] Sett på Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond.. Da vil du ikke opp av senga, bare ligge og nyte. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Eller, bruk de gamle indianernes metode: Drikk veldig mye vann, legg deg til å sov, vent, og så våkner du når du må pisse. (Er du smart klarer du å regne ut nøyaktig nøvendig vannmengde) Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hadde vi bare hatt MacGyver her...han fikser det vettu Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 kontroll panel --> planlagte oppgaver og legg til din favoritt sang. Funker fett 7923295[/snapback] Prøvde nettop selv, funka dårlig det. Kan ikke kontrollere kontoopplysninger eller no Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Henger meg på.. Har alle muligheter åpne og et program/addon til winamp fungerer flott. Men hva med mute? Kan jeg la maskinen være mutet helt til alarmen skal gå? Batch/andre script fungerer fint Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 for all del, ikke bruk din favorittsang. den kommer til å bli ødelagt og assosiert med sure morgener, ta heller en sang du ikke liker Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De fleste moderne TVer har wake up-funksjon. Du setter hvilken kanal som skal startes og når. Forhåndsinnstill volumet til passelig nivå før du slår av og legger deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 for all del, ikke bruk din favorittsang. den kommer til å bli ødelagt og assosiert med sure morgener, ta heller en sang du ikke liker 7924228[/snapback] Bytt sang ofte Da våkner man alltid til noe man liker, men begynner ikke å assosisere sangene med sure morgener. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Bedre å bruke den samme sangen hele tiden. Til slutt skvetter man bare man hører den (kanskje jeg skal forsøke å variere, ja ). Jeg bruker SkyMarshall Arts - Blast Corps. Endret 12. februar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå