icy_T Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har nå i det siste hatt problemer med grafikken på pc'n min. Under spilling er det masse røde firkanter overalt. På vedlegget er det screenshot av spillet "The Ship", der er det som er stort rødt sjakkbrett over skjermen. Skjermkortet ble kjøpt ca oktober 2005, men problemet kom vell for ca et hallt år siden. Nå har det irritert meg såpass mye at jeg spør dere her Kan det ha noe med at PSU bare er 275w? Noen som vet? Lenke til kommentar
icy_T Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Ingen som vet? Bump Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 for meg virker det som et driver problem. noe som er typisk for ati skal du følge mange andres utsagn, har selv eid et ati x700 og det var mer komplikasjoner. last inn et par drivere som passer x700, før du installerer dem avinstaller den forrige. så renser du med http://www.drivercleaner.net/ restarter masking og installerer på nytt. prøv deg fram og tilbake med forskjellige drivere. det skjermkortet bruker knappt strøm, har vel ikke engang molex/pci-e lednig til, tar all strømmen fra skjermkort porten. 29 watt. såfremt du ikke har mange hder og vifter på. anyways du kan jo koble av en vifte, en diskett stasjon for å se om det var en forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå