Breivik. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei. Jeg har for tiden svært vondt i halsen, og det å svelge er svært ubehagelig. Har ingen feber, har fått et hvitt belegg på mandler. Smerten gjelder i øvre del av halsen. Det første jeg tenker på er halsbetennelse, men da man får feber av det så kan jo ikke jeg ha det. Noen som har tanker om hva det kan være? Takker for all info. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Jeg har for tiden svært vondt i halsen, og det å svelge er svært ubehagelig. Har ingen feber, har fått et hvitt belegg på mandler. Smerten gjelder i øvre del av halsen. Det første jeg tenker på er halsbetennelse, men da man får feber av det så kan jo ikke jeg ha det. Noen som har tanker om hva det kan være? Takker for all info. Mvh Jan Erik 7922966[/snapback] Basert på informasjonene du har gitt, har du mest sannsynlig en sopp infeksjon. Du kan være subfebril (Altså feber rudnt 37.5grader), uten at det føles som feber. Hvittbelegg er ofte tegn til candidasis, en nartulig jærsopp i kroppen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå