Azzido Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har aldri tatt noen portrett av unger, så prøvde meg i helga på ene onkelungen min. Fint om dere kommer med kommentar på forbedringer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper ikke det er hans mobil... Joda , greit bilde dette. Men ikke noe ekstraordinært. Men kul unge, samt teknisk bra. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Håper ikke det er hans mobil... Joda , greit bilde dette. Men ikke noe ekstraordinært. Men kul unge, samt teknisk bra. 7922777[/snapback] Nei, er nok ikke hans enda han selv nok skulle gjerne hatt en Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper ikke det er hans mobil... Joda , greit bilde dette. Men ikke noe ekstraordinært. Men kul unge, samt teknisk bra. 7922777[/snapback] Nei, er nok ikke hans enda han selv nok skulle gjerne hatt en 7923031[/snapback] Hehe, helt greit at han kunne hatt en mobil, men ikke en Sony Ericsson K800i halvveis profftelefon, det var det som var mitt poeng Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 da tok jeg poenget ja litt feil telefon for en liten gutt... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Synes det var veldig fint jeg. Bakgrunnen var så som så, men jevnt over, veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå