Gå til innhold

Error medling i iTunes.

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å oppdatere min Ipod nano 2gb, får jeg en error melding :S

Ipod-enheten "husees iPod" kan ikke oppdateres fordi den inneholder filer som brukes av et annet program.

Samme når jeg skal løse den ut.

Noen som har vært borte i samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentligt likt iTunes ganske godt, frem til nå nettopp. Windows nekter å la programmet starte opp, og jeg får bare masse feilmeldinger. Siden iTunes også var mitt standard lydavspillingsprogram bydde dette på problemer. Det hele endte med at jeg innstalerte MediaMonkey som ser ut til å virke mye bedre. Det var ikke noe vanskelig å sette seg inn i, og synkroniserer seg til iPoden svært enkelt. Dessuten kopierer den sangene fra iPod til PC, noe ikke iTunes gjør. Har ikke funnet noen problemer med programmet enda, men alle småtingene iTunes roter til har det fikset for meg.

Jeg vil si det er verdt å prøve. Det er tross alt gratis, og tar seg ikke til rette på maskinen om du ikke ber om det. Dessuten pakkes programmet helt ned til klokkelinja og prioriterer seg selv lavere når jeg bruker tunge programmer. Det gjør iallefall ikke iTunes kan en si..

Om du bare opplever problemer, ambefaler jeg deg å iallefall ta en liten titt på Media Monkey's nettside.

Edit: Problemet du nevnte har ikke oppstått for meg enda i MediaMonkey. Dessuten laster det ned albumbilder o.l fra de største nettbutikkene, sånn at du alltid har det. iTunes er strengt tatt ikke mye å samle på lengre..

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...